Második alkalommal hirdetett országos versenyt a Sugarbird. A gyönyörű sztártervezők 18 fiatal lánynak adtak lehetőséget arra, hogy kipróbálhassa magát egy profi fotóstúdióban.
 
ma.hu - A tavalyi, rendkívül népszerű City of Covergirls versenyt idén is meghirdették a divatmárka szerelmesei között a cukormadárkák. A lelkes pályázóknak, miután feltöltöttek magukról egy képet kedvenc Sugarbird ruhájukban a márka közösségi oldalára, már csak annyi volt a dolguk, hogy reménykedve várják az eredményhirdetést.

Az előző évhez hasonlóan idén is közel 100-an indultak – közülük a 18 legtöbb szavazatot kapó lány vehetett részt a fotózáson. A szerencsés nyertesek az ország különböző pontjairól, ­sőt ebben az évben először határon túlról is érkeztek a stúdióba.

A fiatal lányok között igazi kuriózum volt két ragyogó, kisgyermekes anyuka. „Nagyon elszántak voltak a lányok, óriási harc folyt a lájkokért, hiszen mindenki nyerni akart” – kezdte Dukai Regina.

„Nagyon örülünk, hogy ilyen sokan jelentkeztek idén is a versenyre, mert nekünk ez egyfajta visszajelzés, hogy mennyire szeretik a ruháinkat. Ilyenkor személyesen is találkozhatunk a márka követőivel, ami szintén szuper dolog. Ráadásul a fotózáson a kampány üzenete is abszolút beigazolódott, bárki lehet gyönyörű és szexi, nem kell hozzá profi modellnek lennie. Nagyon büszkék vagyunk a csajokra!” – lelkesedett Regina.

Az elkészült képek Debreczeni Zita munkáját dicsérik, és februártól három hónapon keresztül lesznek a nyertesek által képviselt város márkaboltjában kiállítva. Zita a fotózáson mindenben próbált segíteni a lányoknak, hogy a legjobb formájukat hozhassák.

„Voltak olyanok, akik még soha sem álltak stúdiókörülmények között kamera előtt, de szerencsére van néhány olyan trükk, amelyet ilyenkor megmutatunk nekik, például hogy hogyan tartsa a száját, állát vagy akár a kezét a modell, és máris gördülékenyebben megy a munka” – avatott be a részletekbe Zita, akinek nagy megtiszteltetés volt, hogy idén is ő fotózhatta a nyerteseket.

„A City of Covergirls verseny a nagyszabású Real Sugarbird World kampány része, amelynek csúcspontjaként a március 1-jei Sugarbird and the city bemutatón a kiválasztott hölgyek a saját városukat képviselve jelennek majd meg a kifutón” – tudtuk meg a márka tulajdonosától, Jagasics V. Csonka Hedvigtől, aki azt is elmondta, hogy a különleges fotózás apropójából a cég másik két vezető tervezőjével együtt ő is a kamera elé állt.