Újabb magyarverés történt Szabadkán, adta hírül a helyi média. A Pannon RTV úgy tudja, hogy ezúttal egy 24 éves fiatalember lett a támadások áldozata. A támadók azt mondták, azért verik meg, mert hallották, hogy magyarul beszél.

Az áldozat szombat hajnalban kiszállt egy taxiból, elköszönt a barátaitól és elindult hazafelé. Ekkor két, ittasnak tűnő fiatal férfi követte majd rátámadt.

A Pannon RTV szerkesztőségét az áldozat anyja kereste fel, ő mesélte el először a történetet. Ezután ellátogattak a fiatal férfihoz is. Ő viszont nem vállalta arcát a kamera előtt. Azt mondja, attól fél, hogy televíziós szereplése megzavarhatja a nyomozást. Az áldozat elmondta: „Két, kb. velem egyidős fiatalember jött utánam. Én nem jöttem el túlságosan messze arról a pontról, ahol kiszálltam a taxiból. Mentem egy 10 métert és akkor támadtak rám. Ők azt mondták, hogy azért, mert hallották, hogy magyarul beszélek. Megpróbáltak lefogni, én védekeztem, igazából az alkalmat kerestem, hogy meg tudjak szökni.”

A két támadó nem engedte elmenekülni. Az orrából és a szájából is folyt a vér, a hasát is meg akarták rúgni, de a combján találták el, többször is. A szeme tájékán véraláfutás keletkezett. Végül az egyik támadó rúgás közben elesett – ezt használta ki az áldozat, hogy elmenekülhessen. Az áldozatot a szabadkai Közkórházban látták el, majd rövidesen hazaengedték. „Azt mondanám bárkinek, hogy akármiért támadják meg, próbálják az ilyen helyzeteket elkerülni. Ne járjanak egyedül haza, próbáljanak csoportban járni és vigyázzanak magukra. Figyeljenek oda a zűrös arcokra, mert ez bárhol előfordulhat, bárkivel” – mondja a fiú.

A rendőrség még nem találta meg a támadókat. Az elkövetők 24-25 év körüli fiatalemberek. Az egyik egy 175 cm magas, testesebb, a másik egy 180 cm magas, vékonyabb testalkatú férfi volt, közli a Pannon RTV.