A VV botrányhősnője erre csak annyit válaszolt: Cristofel egy értelmes srác, akivel sok mindenrôl el lehet beszélgetni, de nem az esete. Viszont az is kiderült, VV Évába sokan szerelmesek és vesznek neki ruhákat, virágot, sőt el is viszok "vacsizni".


A napokban találgatásra adott okot VV Éva és Cristofel közös, pikáns fotója. A képen Éva nemrégiben műtött melléhez bújik Cristofel, persze igencsak élvezi a helyzetet.

– Nem én vagyok az egyetlen, aki közel került Éva melléhez. Ha lenne rá mód, egy-két éjszakát bevállalnék vele. Nagyon aranyos és csinos lány, meg minden, de csak barátok vagyunk. Remélem, hogy jövőre jobban lesz. Szoktam neki tanácsot adni, hogy tegye rendbe magát, ne igyon, járjon el rendszeresen edzeni, mert az jó, ha a külsőnkért teszünk – mondta a Borsnak Cristofel.

Éva, bár okosnak tartja Cristofelt, csak haverjának tekinti. – Én jóban vagyok vele, haverok vagyunk. Nem tartom egy buta embernek, sőt! Tizenkilenc éves kora ellenére komoly dolgokról is tudunk beszélgetni, magánéleti témákról, haknikról. Pasiként nem az én stílusom, hisz tíz évvel fiatalabb nálam, és vannak udvarlóim… Az igazság az, hogy nagyon sokan szerelmesek lesznek belém. Az udvarlóim vacsizni szoktak hívni, hoznak nekem virágot, órát, ruhákat – árulta el Baukó Éva a Borsnak.