Gillian Anderson több évvel ezelőtt ismerte be, hogy valójában a nőkhöz vonzódik, ám most ezt finomította egy kissé és azt állítja: azért a férfiakhoz is vonzódott, sőt, mindkét nemet ki kellett próbálnia, hogy megtalálja önmagát.

Noha hosszú ideje közismert tény, hogy az X-Akták női főszereplője, Scully ügynök megformálója nem veti meg a saját nemét, ő maga csak ez év márciusában erősítette meg a hosszú ideje keringő pletykákat. A nyílt vallomást most egy újabb meglepő titok követte. Gillian Anderson azt állítja, valójában sosem volt száz százalékosan leszbikus, mert amikor női partnerekkel volt dolga, a lelke mélyén akkor is érezte, hogy igazából a férfiakhoz is vonzódik. Hogy miért épp most beszél erről, arra azt a magyarázatot adta: egy évvel ezelőtt elhunyt az a nő, akivel középiskolás éveiben járt.

"Látni akartam a valódi választás lehetőségét, ezért kísérleteztem az azonos neműekkel" - árulta el a 43 éves sztár. "Bár többször volt kapcsolatom nőkkel, tudtam, hogy nem ez az egyetlen út számomra. Mindig is tudtam, hogy igazából a férfiakat szeretem" - vallotta. Nem véletlen, hogy adománygyűjtőként segíti egy olyan segélyszervezet munkáját, amely a szexualitásukban összezavarodott tizenéveseknek nyújt telefonos tanácsadó szolgálatot.