Saját elmondása szerint öngyilkosságot kísérelt meg csütörtökön este dr. Karsai József, Battonya polgármestere. Úgy tudni, a búzaföldön talált rá két munkás. Az átlátszó cselekedetetről maga a polgármester számolt be, miután a mentőből hívta fel a Beol egyik munkatársát 20 óra 19 perckor - hihető.
- Ötven szem gyógyszert vettem be. Lehet, hogy ezek az utolsó mondataim - mondta a telefonba. - Nem tudom elviselni, hogy ártatlanul ítéltek el a bíróságon - utalt a hétfői történésekre.
Simonka György, Pusztaottlaka polgármestere a 2008-as dinnyeblokád kapcsán kényszerítés kísérlete miatt jelentette fel az akkor még MSZP-s országgyűlési képviselő Karsai Józsefet. A battonyai bíróság bűnösnek találta és 1 millió forintra büntette meg a polgármestert.
- Elvették a becsületem. Ilyen világban nem akarok élni, ahol ártatlanokat büntetnek meg. Sok mindent megéltem már, de olyan országban, ahol banánköztársaságot, diktatúrát építenek, nekem nincs mit keresnem - mondta a vörös búzaégető.
Hogy mennyire súlyos a polgármester állapota, egyelőre nem tudni.
Karsai József egyébként korábban már meglebegtette öngyilkosságát: 2011 június 21-én éhségsztrájkra készült, illetve végső esetben az önként vállalt halált is, tiltakozván a kormány politikája ellen. A demonstráció azonban orvosi utasításra elmaradt.