Csordás Tibi a januártól nem létező Fiesta zenekar egykori énekeseként többször megerősítette, hogy szólóban viszi tovább a latin dallamokat, de az, hogy a Bon Bon-os Szolnoki Peti is követi a példáját, arra nem gondolt senki. Vajon a Bon Bon is a Fiesta sorsára jut? 17 év és számtalan sláger után ők is feloszlanak?

(MTI) A Noszvajon javában épülő régi-új, családbaráttá átalakuló szálloda egyik munkatársa szellőztetett meg egy meglepő hírt, miszerint a Fiesta együttes után veszélyben forog a Bon Bon jövője is, a saját fülével hallotta, amint a kéttagú csapat énekese szólókarrierről szóló álmokat szövögetett híres zenésztársának.

„Valóban jártam Noszvajon, ahol egy kicsit lakberendeztem" – mosolyog Csordás Tibi, az egykori Fiesta énekese a kérdésre. "Mivel a szálloda tulajdonosa nagy latinrajongó, ezért úgy gondolta, hogy a szálloda mintaszobája viseljen latin elemeket, így rám bízta, milyen legyen a berendezés. Én, hogy ne menjek egyedül, magammal vittem Szolnoki Peti barátomat, aki hasonló ízlésű, a mediterrán stílust kedvelő muzsikus."

„Annak ellenére, hogy sosem foglalkoztam lakberendezéssel és szerintem a színek kiválasztása általában a nő dolga, szívesen belementem a játékba, mivel kreatív művésznek tartom magam. Adott anyagból és színekből dolgoztunk, a helyszínen talált kék színekkel kombináltunk. Azóta utánanéztem a színek jelentésének is" – vette át a szót a Bon-Bon énekese.

"Így most már tudom, hogy a kék a férfiak színe. Békességet és nyugalmat áraszt, ezért is lett jó a végeredmény. Jó bulinak számított ez a noszvaji program, kicsit feltöltődtem vidéken, és nagyon örülök, hogy az Oxigén Hotel egyik szép szobája mostantól a mi kézjegyünket viseli!"

A szálloda egyik munkása a két zenész beszélgetését "hallgatta ki". „Mindkét zenész jó fej volt. Segédkeztek nekünk, a munkásoknak is, és nagyon jól szórakoztak. Szépen és jó ízléssel rendezkedtek" – árulta el K. János. "Egyszer csak az ütötte meg a fülemet, amit Szolnoki Péter mondott Csordás Tibinek, hogy ő is egyedül folytatja a karrierjét. Megmondom, ennek a hírnek nem örültem, mert nagyon szeretem a Bon-Bon zenéjét, és nem örülnék neki, ha feloszlanának.”

Szolnoki Peti a munkás által kihallgatott beszélgetést annyiban erősítette meg, hogy valóban elhangzott a szólókarrier lehetősége, hisz mindketten egyénileg (is) fellépnek a jövőben, míg Tibi a Fiesta után, ő a Bon-Bon mellett folytatja szólóban.