Március 31-én Debrecenben a középiskolások, az egyetemisták és az oktatók az amerikai tanulmányi lehetőségekről és az ösztöndíjakról tájékozódhattak.
A Fulbright Magyar-Amerikai Ösztöndíj Bizottság vezetője, Dr. Brückner Huba március 31-én (csütörtökön) 10 órától a Debreceni Egyetem főépületében (Rektori Tanácsterem) tartott tájékoztatót a posztgraduális, kutatói és oktatói ösztöndíjakról, melyeknek pályázati határideje május 9. Fulbright ösztöndíjra azok a magyar állampolgárok pályázhatnak, akik felsőfokú végzettséggel, valamint megfelelő szintű angol nyelvtudással rendelkeznek és az Egyesült Államokban szeretnének továbbtanulni (és/vagy PhD hallgatóként kutatni). Pályázni bármely tudományterületen és művészeti ágban lehet az Egyesült Államok bármely felsőoktatási intézményébe.
Március 31-én délután 16 órától pedig a középiskolások is megtudhatták, milyen lehetőségeik vannak anyagi támogatással amerikai egyetemre járni. Az Amerikai Kuckó (Kossuth u.1.) egyben EducationUSA tanulmányi tanácsadó központ vendégelőadója, az IIE Európai irodájának munkatársa, Németh Nóra "Tennessee vagy Abu Dhabi" címmel tartott 40 perces tájékoztatót.
Az Amerikai Kuckó továbbá felkészítő workshopot is kínál az SAT és GRE vizsgákra mindazoknak, akik komolyan gondolják, hogy felvételiznek az USA-ba. Április 7-én a Harvard és Rutgers Egyetemek végzett hallgatója, Blase Ur ad tippeket a vizsgákhoz.