Dísz - Magyar - Kortárs iparművészeti ruhák magyar viseleti jegyekkel - T. Csapó Dorottya iparművész kiállítása 2011. január 14-én, 17 nyílik meg a Váczy Péter Gyűjtemény (Városi Művészeti Múzeum) - Győrben. Megnyitja: Grászli Bernadett művészettörténész, múzeumigazgató

„A textiltervezés igazi alkotás, melyben a régi tradíciókat megőrizve életre kel egy személyre, alkalomra szabott egyedi viselet. Öltözékeim tervezése során két műfajban vagyok igazán otthon.
Az egyik a „Falusi sikk és egzotikum”, ahol a magyar tájegységeknek megfelelő kivetkőzés előtti népi viseleteket kutatom. Modelljeimhez ezeket dolgozom át, szem előtt tartva a hordozhatóságot. Alapanyagnak lent, kendert és pamutot használok, a szivárvány minden színében. Hímzéssel, zsinórozással díszítem ruhadarabjaimat, melyet minden korosztálynak ajánlok a családi öltözködés jegyében. Gyakran merítem gondolataimat az európai viselettörténetből a barokktól az empiren át egészen a szecesszióig. Nem követem a divatot, hisz az illékony és mulandó. Annál inkább a feledésbe merült régmúlt idők öltözékében rejlő szépségeket.
Célom megfogalmazni a női szépség lényegét, az igazi nőies nőt. Ehhez finom, nemes kellékeket használok a hernyóselyemtől a gyapjúszaténig. Imrik Zsuzsanna iparművész - hobbiból készített - korhű babái tökéletes másai a múlt század öltözködés-kultúrájának. Ez teszi igazán hitelessé az „Évszázados új ruhák” gondolatát, igényes hölgyek számára hordható formában.”