Ha azt mondjuk, hogy házhozszállítás, akkor a magyar emberek többségének két szó – pontosabban két cégnév – jut az eszébe: Foodpanda és a Wolt. Hazánkban jelenleg ez a két legnépszerűbb és legismertebb ételfutárcég – írja a promotions.hu.
Talán még sokan emlékeznek rá, hogy a Foodpandát korábban NetPincérnek hívták. Ez a cég már 1999 óta gondoskodik az éhes magyar emberek kiszolgálásáról. A magyar alapítású cég mára a Delivery Hero hálózat tagja, ami több, mint 70 országban van jelen. A Foodpanda szolgáltatása jelenleg 1000-nél is több településen érhető el Magyarországon.
Végre megszokhattuk már, hogy a NetPincért Foodpandának hívják, de kezdjen el érni bennünk a tudat, hogy hamarosan ismét már néven kell keresnünk őket. Az ételfutárcég ugyanis már tájékoztatta a futárjait arról, hogy május 1-jétől Foodora néven működnek tovább Magyarországon is. Sajtóinformációk szerint a Delivery Hero így akarja egységes ernyőmárka alá vonni az európai márkáit.
A hivatalos tájékoztatásra ugyan még várni kell, de a futárok már elkezdték terjeszteni a váltás hírét, és az is kiderült, hogy nemcsak hazánkban, de Ausztriában, Csehországban, Szlovákiában, Dániában, Finnországban, Svédországban és Norvégiában is Foodora néven folytatja működését a cég.
Bár a nevében, a logóban, és a futárok munkaruházatában is lesz váltás, elvileg a házhozszállítást végző dolgozók munkája nem lesz veszélyben. A szerződésük semmilyen formában nem fog változni. Ez azt jelenti, hogy az élő futárokat egyelőre nem fogják helyettesíteni Doorával, a robotisztikus ételszállítóval, ami Svédországban már egy ideje járja az utcákat, és eljuttatja a rendeléseket a célszemélyeknek. Ez egy nagyon jópofa kis találmány, aminek működését idővel biztos Magyarországon is be fogják vezetni. Az alábbi videóban meg is nézhetitek, hogy működik:
0 Megjegyzések