A dél-koreai gyártó menteni akarja az egyik legnagyobb piacát a felrobbanó Note 7 után. A vezetőik térdre borulva kértek bocsánatot és köszönték meg a maradék támogatást, ám a vásárlókat ez csak még jobban felhergelte. A világcégnek nem sikerült helyesen dekódolnia a kínai kultúra ősi szokásait.
A dél-koreai gyártó menteni akarja az egyik legnagyobb piacát a felrobbanó Note 7 után. A vezetőik térdre borulva kértek bocsánatot és köszönték meg a maradék támogatást, ám a vásárlókat ez csak még jobban felhergelte. A világcégnek nem sikerült helyesen dekódolnia a kínai kultúra ősi szokásait.

Ahogy a Quartz is írja, Kínában csak a legszélsőségesebb esetekben ereszkednek térdre az emberek, ami a feudalizmusból maradt a modern generációkra: meghajolnak a szülők, a halottak, a mártír hősök és az istenek előtt áldásért, leborulnak az életükért, de nem akkor, amikor egy cég elbaltáz valamit.

Ráadásul a kínai vásárlók szerint nem is a kínai ügyvezetők voltak felelősök a robbanós telefon bukása miatt, hanem a koreaiak. A Samsung azt mondja, hogy az egész a helyi szervezet akciója volt, az ottani menedzsment döntött erről, miután kiderült: a fiaskó ellenére a kereskedők kitartanak és újabb szállítmányokat rendelnek a gyártótól.

A Note 7 szégyenteljes bukása 2,3 milliárd dolláros veszteséget okozott a Samsungnak. A készülékeket világszerte visszahívták és cserélték, aztán a második körben is hibás készülékeket adtak ki. Ekkor a Samsung teljesen leállt a forgalmazással és arra kért mindenkit, hogy kapcsolják ki és ne használják a telefont.