Szóval a Jóisten vagy az evolúció nem csak tökéletlen, de „transzfób” is.
„1.: Teljesen világosan kiderül a fentiekből, hogy akár a Jóisten teremtette a világot, akár csak úgy összejött a dolog (»aminek akkora a valószínűsége, minthogy a hurrikán a szeméttelepen összefúj egy Boeing 777-est, ami el is repül«), szóval a Jóisten vagy az evolúció nem csak tökéletlen, de „transzfób« is.  

2.: Amennyiben a Jóisten vagy az evolúció transzfób, úgy mindkettőt el kell zavarni, kergetni, meg kell őket szégyeníteni, és a helyükre nem transzfób Jóistent és evolúciót kell keresni.  

3.: Mivel a laptopom automatikusan aláhúzza pirossal azt, hogy »transzfób«, a laptopom is transzfób. Be kell szereznem egy nem transzfób laptopot.

4.: Végtelenül hálás vagyok a transzfób Jóistennek, amiért nem most kell gimnáziumba és/vagy egyetemre járnom, mert óriási bajban lennék, ha csajozni szeretnék, és már a megszólításnál elbuknék a vizsgán.

5.: Végtelenül hálás vagyok a transzfób Jóistennek, hogy magyarnak teremtett, ugyanis e nehéz, transzfóbiától terhes időkben egy olyan nyelven tudok megszólalni, amely nyelvben nincs nőnem és hímnem és semleges nem, így aztán lehet, hogy még sem buknék el már a megszólításon.

6.: Az ötödik pont ugyanakkor magában rejti azt a veszélyt, hogy esetleg haza keverednék egy »nővel«, és csak ott derülne ki, hogy az illető nem nő, hanem »kultúrharcos«, és ha erősebb nálam, még le is kéne szopnom, és lám, mindezt megspórolhattam volna, ha lenne a nyelvemben hímnem, nőnem és semleges nem, és már a megszólításnál kiderült volna, hogy mi az ábra.

7.: Mégis felötlik azért a gondolat, hogy a magyar nyelv egy eleve nem transzfób nyelv.

8.: Már kétszer is hálát adtam a transzfób Istennek, tehát én is transzfób vagyok.

9.: Fenti bűnömet kompenzálandó kijelentem, hogy nem férfi vagyok, sőt, el sem ismerem a »férfi« és »nő« megkülönböztetés jogosságát, vagyis én egy férfi testbe zárt leszbikus vagyok.

10.: Ha néhány évszázad múltán lesz még emberi faj a földön, nagyon nagy érdeklődéssel fogják vizsgálni ezt a mi korunkat.

11.: Ha néhány évszázad múlva lesz még emberi faj a földön, bátran kijelenthetjük már most, hogy az a néhány évszázad múlva élő emberi faj, amely esetleg túlél bennünket, ismét férfiakból és nőkből fog állni, afféle „barbárok« lesznek, csupa Odoaker, hűha…

12.: Akiknek az a legfőbb problémájuk, hogy milyen névmással kell őket illetni, s akiknek »58 féle identitás közül lehet választani« csak abban az ügyben, hogy akkor ők most micsodák valójában, s akiknél már csak úgy egyszerű ratyinak sem lehet lenni, nos, azok szükségképpen ki (el) fognak pusztulni.

13.: A 12. pont jelenti a reményt.

14.: Jó ha tudjuk, például az iszlám (arab) világban, továbbá a népességét hamarosan megnégyszerező Fekete-Afrikában ez a probléma nem létezik. Csak szólok…

15.: Nagypapám mindig mondogatta, hogy »tudod, kisfiam, hülyének lenni a legkönnyebb«. Nem igazán értettem őt.

16.: Most már értem.

17.: Remélem, ezek a gyerekek hamar lejátsszák a ki(el)pusztulásukat.

18.: Nagyon várom Odoakert.

19.: Remélem, a mi Odoakerünk fehér lesz és keresztény. (Esetleg ortodox zsidó? Közöttük is kevés, akit nem lehet megszólítani sem he-vel sem she-vel…)

20.: Annyira fontos lenne tudni, hol vesztett utat a nyugati ember, és mikor és miért lett belőle ilyen nyomorult, beteg, kretén, elfajzott, faj- és önfenntartásra képtelen, kipusztulásra ítélt csíra. Afféle »singular they«. Hogy verjen meg benneteket a mi transzfób Istenünk, vagy intézzen el titeket végre az a transzfób, kegyetlen evolúció, amely ha tényleg önmagában rendezné a világ dolgait, ti egyszerűen nem létezhetnétek. De szép is lenne…

21.: Bizony, itt az idő, hogy visszasírjuk a régi, hagyományos, megszokott, tradicionális, konzervatív, »transzfób« buzikat. Ki hitte volna…”