Én vagyok a sértett fél!
Hetek óta Sarka Kata és Hajdú Péter házassági válságról cikkeznek a lapok. Mindenki csak találgat, hogy vajon a házaspár közül melyik fél hibázhatott, hol rontották el ezt a mesébe illő kapcsolatot. Elképesztő legendák láttak napvilágot. A kétgyermekes gyönyörű édesanya végre megtörte a csendet és elárulta lapunknak az igazságot.

A fél ország drukkol nekik, hogy rendbe hozzák a házasságukat, persze rengeteg irigyük is akad, akik dörzsölik a tenyerüket, hogy végre náluk sincs minden rendben, hiába a jómód és a hírnév… Azért az megnyugtató jel, hogy még mindketten hordják a jegygyűrűjüket. Külsőre egyébként egyikük sincs megtörve, Kata bomba formában van, Péter leadott pár kilót, de ő is sokat sportol, jó kondiban tartja magát.

- A körülményekhez képest nagyon jól vagyok – árulta el a Kiskegyednek a kétgyermekes édesanya. Rengeteget dolgozom, online marketing cégemet vezetem és műsorom is van a Lifenetwork-on. Elkezdődött az iskola és Dávidka is első osztályos lett. Nagy változás ez az életükben és még több törődést, figyelmet igényel. Mióta Petivel külön élünk, még többet beszélgetek velük, hogy ne sérüljenek, és ne foglalkozzanak a rosszindulatú pletykákkal. Nincs is semmi baj velük, az élet megy tovább. Rengeteg külön órára járnak a gyerekek, Noncsi gyönyörűen táncol. Rettenetesen sűrűn telnek a napjaim a munkám és a gyereknevelés mellett magamra is szánok időt, eljárok edzeni, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Petivel napi kapcsolatban vagyunk. Hogy mi lesz a házasságunkkal? Még most magam sem tudom. Az biztos, hogy rajtam múlik, hogy kibékülünk-e vagy sem, hiszen én vagyok a sértett fél.

Közeli ismerőseik is megerősítették, hogy Katának nincs senkije, pedig hírbe hozták üzletemberekkel, vezető politikusokkal. – Szó sincs ilyesmiről, biztos, hogy Kata nem kacsingatott ki a házasságuk alatt, és mióta elköltözött férjétől, azóta sincs senkije. Most éppen nyalogatja a sebeit, de bízunk benne, hogy lehetnek ők még újra boldog család. Hogyan és mivel bántotta meg Hajdú gyönyörű feleségét, azt senki nem meri kimondani. Lapzártánkig nem sikerült Pétert elérnünk, mert egész nap értekezleten volt. Közeledik a csinos feleség születésnapja, szeptember 24-én tölti be a 30-at. Hátha addigra a férj kitalál valami olyasmit, amitől Kata szíve meglágyul és megbocsát neki. Három évvel ezelőtt még ugyanis ezt nyilatkozta lapunknak a feleség, így van remény, hogy kibéküljenek:

- Nekem a legfontosabb, hogy a családunk harmóniában legyen. A felmenőim között sem vált el senki. Én is arra törekszem, hogy boldog családban nőjenek fel a gyerekeim. Petivel még nem volt olyan mélypont, amit meg kellett volna oldanunk. – mesélte korábban. Most azonban eljött a mélypont, ami nagy próbatétel mindkettőjüknek.