Több­ször vissza­uta­sí­totta a nyír­egy­házi édes­anya a ké­sőbbi fel­té­te­le­zett gyil­kosa kö­ze­le­dé­sét, ezt pedig nem tudta fel­dol­gozni a tü­dő­gyó­gyász­ként dol­gozó férfi. De hi­he­tet­len, hogy sze­rinte miért uta­sí­tot­ták vissza….
Újabb részleteket tárt fel a Libertatea című román lap a két héttel ezelőttinyíregyházi gyilkosságról. A portál beszámolója szerint a brutális kegyetlenséggel elkövetett emberölés gyanúsítottja azt vallotta a Kolozsvári Táblabíróságon, azért ölte meg a kétgyermekes édesanyát, mert ő nem viszonozta szerelmét.

Azért lőttem le, mert bár többször kértem, hogy házasodjunk össze, ő visszautasított azzal az indokkal, hogy román vagyok
– mondta a bírónak a gyilkossággal gyanúsított férfi, aki a régóta tartó magyar-román ellentéttel próbált érvelni.

A Magyarországon töltött 28 évem alatt rendszeresen megaláztak. Sem ezt, sem a visszautasítást nem tudtam elviselni, ezért szöktem vissza a hazámba. Itt akartam meghalni
– magyarázta az 54 éves tüdőgyógyász, aki búcsúlevelet is írt, ám a rendőrök még időben rátörték az ajtót.

Forrás: ripost.hu