Egy anyuka megható sorait osztotta meg az Országos Mentőszolgálat, amelyet köszönetképpen írt a segítségükért.
Judit még egy képet is feltett a kicsiről, aki mostanra már nagyobb, mint az édesapja cipője.

“Július 13-án néhány perccel dél előtt egyedül voltam az otthonomban 38 hetes terhesen, amikor éreztem, hogy hirtelen fájdalom tör rám, és mozdulni sem bírok.” -írta levelében Judit.

“Bár két órával előtte küldtek haza vizsgálatról azzal, hogy még nem fogok szülni, éreztem, hogy a helyzet komoly, és azonnal hívtam Önöket.

Kilenc perc alatt megszületett a kislányom, és diszpécser kollégájuk végig velem volt, amig a férjem haza nem ért, illetve a mentősök meg nem érkeztek.

Megnyugtató hangjának és józan tanácsainak köszönhetően komplikáció nélkül, egészségesen világra segítettem Millát.” folytatta a hálás édesanya.

Az asszony arról is ír, hogy a diszpécser végig beszélt hozzá és megnyugtatta őt,“hozzáértésével és nyugalmával megakadályozta, hogy pánikba essek, és baj történjen.” – írta Judit

Az anyuka a köszönőleveléhez mellékelte a kisbaba fotóját is a mentőszolgálatnak.