Családi titkot osztott meg rajongóival Király Viktor. Az énekes bevallotta ikertestvérével, Bennel hasonlóságukat néha a csajozásnál is kihasználták.
Bár Király Viktor nem sűrűn mesél párkapcsolatairól, most mégis kitárulkozott: a Star Academy zsűritagja a Bors mai számában bevallotta, tinédzserkorában volt, hogy ikertestvérével Bennel kihasználták hasonlóságuk, és cserélgették a csajokat.

Egy házibuliban voltunk, és mindketten összegabalyodtunk egy-egy lánnyal. Reggel mindkettőnket meglepett a felismerés, hogy mégsem tetszenek, így megbeszéltük, hogy cserélünk. Elhívtam a lányt, aki korábban Bennel volt, randizni. Minden simán ment, nem esett le neki, hogy én nem ő vagyok, végülis ugyanúgy nézünk ki. Aztán a második együtt töltött óra környékén már alig bírtam ki nevetés nélkül, így magamat buktattam le. A személyiségük is mélyen hasonló – nosztalgiázott Viktor.