Az “Alaszkai bosszúálló” olyan visszaeső szexuális bűnözőket és pedofilokat támadott meg, akiket a tetteik ellenére szabadon bocsájtottak a hatóságok, annak ellenére, hogy szabadlábra helyezésük után újból és újból elkövették borzalmas tetteiket.
A férfi az Anchorage’s nyilvános online adatbázis alapján kereste meg a bűnözőket, amely a szexuális bűnözők adatait tartalmazza.

A 41 éves bosszúálló azt nyilatkozta: “Én egy bosszúálló angyal vagyok és igazságosan mértem ki a büntetést a pedofilokra és a szexuális bűnelkövetőkre”

A rendőrség azt nyilatkozta, hogy a bosszúállót azon az éjszakán tartóztatta le amikor megölte Wesley Demarest, aki visszaeső pedofil volt. A férfi koponyáját egy kalapáccsal verték be. A bosszúálló laptopján megtalálták még három áldozat adatait, amiket az adatbázisból töltött le.

A bosszúállóról kiderült, hogy gyerekkorában zaklatta és megverte az őt örökbe fogadó apa.

A börtönből ezt üzente: “Annyit tudok mondani, hogy miután fizikailag és mentálisan is bántalmazott egy ragadozó, az életem örökre megváltozott. A szexuális bűnelkövetőket azért támadtam meg mert szerettem volna elérni, hogy a gyereknek ne törjenek össze úgy az almai ahogy az enyémek összetörtek.”

A férfira most akár 35 év fegyház is várhat.

Forrás: anonews.co