Az Atlético Madrid hivatalosan is bemutatta a klub legújabb szerzeményét, a Sevillától igazolt Kevin Gameirót. Közel hétezer ember gyűlt össze vasárnap a Vicente Calderón stadionban, és meleg fogadtatásban részesítették a 29 éves francia támadót, aki a ceremónián nem győzte dicsérni új csapatát.
“Szeretnék köszönetet mondani a klub elnökének, és mindenkinek, aki kilátogatott ide a bemutatásom alkalmából. Tudom, hogy együtt nagy dolgokat viszünk majd véghez. Azért vagyok itt, hogy trófeákat nyerjek” – kezdte mondandóját Gameiro, aki honfitársával, az Európa-bajnokság legjobbjának választott Antoine Griezmannal rohamozza majd az ellenfelek kapuit. “Még nem beszéltem Antoine-nal. Akkor fogok csak találkozni a csapattal, amikor visszatérnek Ausztráliából. Tudom, hogy gyorsan megy majd a beilleszkedés.”

“Régóta tudtam, hogy szeretnék egyszer az Atlético játékosa lenni, és úgy gondolom, hogy nagy dolgokra leszek képes a csapatnál. Négy évre írtam alá, és biztos vagyok benne, hogy lesznek köztük nagyon sikeres idények is” – folytatta a 29 éves támadó. “Diego Simeone azt mondta, hogy szeretne engem a csapatába. Tisztában vagyok a képességeimmel, gólokat lövök, és nagyon hamar megtalálom majd a helyemet a többiek között.”

“Gyors vagyok a kapu előtt és véleményem szerint megfelelek majd az edző elvárásainak. Hosszabban is elbeszélgetünk majd Simeonéval, ha visszajött Ausztráliából” – tette hozzá a francia, majd mondott néhány elismerő szót új tréneréről. “Tetszik a gondolkodásmódja. Minden meccset meg akar nyerni, és ez látszik is rajta, amikor ott áll a pálya mellett.”

Gameiro az utóbbi három évben a Sevillában futballozott, így háromszoros Európa Liga-győztesnek mondhatja magát, most azonban a legrangosabb európai kupasorozatban is bizonyítani szeretne. “Nagyon izgatott vagyok. Ahogy már említettem korábban, ez egy remek klub. A Bajnokok Ligájában fogunk játszani és remélhetőleg sikerül elhódítanunk a trófeát. Ez egy új kihívás számomra, és remélem minden jól alakul majd.”

“Nem érzek semmiféle nyomást, csak éppen annyit, amennyivel még jobban tudok majd teljesíteni a pályán. Rengeteg gólt fogok itt lőni” – biztosította a szurkolókat Gameiro, akitől hiába kérdezték meg, hogy mi a véleménye Diego Costa eseteges visszatéréséről, a francia csatár nem foglalkozott a spanyol támadóval. “Az a legfontosabb, hogy itt vagyok egy olyan csapatnál, amelyik engem választott. Mindent meg fogok tenni, hogy meccseket nyerjek a csapatnak és a szurkolóknak!”