Az elmúlt időszakban többen fordultak a Naplóhoz panasszal a DKV jegy- és bérletautomatái kapcsán; legutóbb egy olvasónknak 3 ezer forinttal kevesebbet adott vissza a gép bérletvásárláskor.
Nagy Annamária kommunikációs és marketing vezető kérdésünkre, hogy ilyen esetben mi a teendő, hangsúlyozta: panasz esetén az érintettek mindenképpen jegyezzék fel, hogy pontosan milyen hiba, hol és mikor történt, és keressék a DKV ügyfélszolgálatát! Ezt megtehetik személyesen, de az eset pontos leírását (időpont, helyszín megadásával) elküldhetik e-mail-ben, fax­on, vagy postai úton levélben is.

Az automaták érzékelői és más adatgyűjtést végző eszközök segítségével elemezni lehet az egyes tranzakciók során történt fizetési és jegynyomtatási folyamatot – tudatta. „Munkatársaink minden benyújtott észrevételt kivizsgálnak és természetesen jogos észrevétel esetén az utas részére visszafizetjük a kérdéses összeget” – írta Nagy Annamária.