Corey Feldman eddigi kísérletei, hogy leleplezze a Hollywood-i elit pedofil bűncselekményeit süket fülekre talált, ám most egy igen tekintélyes színész állt ki az ügy mellett.
Elijah Wood elmondta, hogy Hollywood a pedofilok paradicsoma. Tudomásom van róla, hogy rengeteg gyerekszínész úgy kapott szerepet különböző filmekben, hogy részt kellett vennie a Hollywood-i elit pedofil játékaiban. Szinte minden esetben a gyermekek szülei is tudtak az esetekről, de a hírnév és a pénz miatt belementek a játékba-mondta el a színész.

“Van egy sötét ismeretlen Hollywood-i világ, ami relytve van a külső szemlélők elől. Mérges kígyók tartják kezükben a filmipart”-mondta el Elijah. Az én szüleim nem dobtak oda a kígyóknak mikor bekerültem a filmiparba, ez volt, ami megmentett engem. Mások nem voltak ilyen szerencsések.-tette hozzá.

“Nem akarom megnevezni, de volt egy producer, aki megkeresett azzal, hogy ha jó leszek hozzá akkor megkönnyíti a karrierem. Én természetesen nemet mondtam.”

Corey Feldman korábban elmondta, hogy olyan pedofil esetnek volt részese amiben Hollywood-i csillagok és ismert politikusok vettek rész miközben a rendőrség őrizte a helyet.