Újabb információk láttak napvilágot Svédország legnagyobb fesztiválján történt erőszakolások ügyében. Azon a hétvégén öt nőt megerőszakoltak, 35-öt pedig molesztáltak.
A Bravalla Music Festivalon történt erőszakolások ügyében az áldozatok egyöntetűen azt állították, hogy migránsok támadták meg őket, méghozzá csoportosan. Voltak olyanok is, akiket a mosdó használata közben filmeztek le a férfiak.

Az egyik áldozat, Lisen Andréasson Florman elmondta a történetét:

“A tömeg hátsó részén álltam egy sötétedés utáni koncerten. A kollégáim egy kicsit távolabb álltak, amikor három magas férfi lépett oda hozzám. Hozzászoktam már, hogy mindenféle részeg alakok odalépnek hozzám, de ezek a fickók sokkal többet kellemetlenkedtek. Hirtelen elkezdtek ölelgetni, pedig én ezt nem is akartam. Aztán vadul megszorították a melleimet, ami nagyon fájdalmas volt. Aprónak és sebezhetőnek éreztem magam. Kértem őket, hogy hagyják abba, de csak akkor mentek el, amikor a kollégáim észrevették, hogy valami baj van és odajöttek. Az volt az ironikus az egészben, hogy a rendőrség által osztogatott karszalagokat viseltek, amelyekre az volt írva, hogy nincs tapizás.”
Két fiatalkorú lány arról számolt be, hogy egy férfi előttük kezdett maszturbálni.

A svéd rendőrség rengeteg kritikát kapott a sok szexuális bűncselekmény és visszaélés kapcsán. A hatóság beismerte, hogy tehetetlenek az ilyen esetek kapcsán, ugyanis a legtöbb eset a tömegben, vagy a sötét helyeken történik, így szinte lehetetlen kiszúrni. A svéd rendőrség több 15 és 25 év közötti férfit hallgatott ki a bűncselekmények kapcsán.