Szerelmével, Kállay- Saunders Andrással utazott egészen Olaszországig az énekesnő, hogy lássa bálványát, Beyoncét fellépni.
Még mindig nem tértek magukhoz az élménytől, amit Milánóban éltek át. A szerelmespár az amerikai énekesnő, Beyoncé Knowles turnéjának olaszországi állomásán járt.

– Életem legnagyszerűbb élménye volt, végig lúdbőröztem. Hihetetlen volt élőben látni őt, aki megtestesít mindent, ami az álmom. Iszonyú sokat tanultam tőle, a legprofibb énekesnő – mondta a világ­sztárról Tolvai Reni, akit Milánóban értünk utol, és még mindig a koncert hatása alatt volt. Párjának ráadásul dupla élményt jelentett Beyoncé show-ja.
– Nemcsak az első Beyoncé-koncertem, hanem az első nagy buli életemben, amire megyünk. Furcsa, gondolhatnád, hogy mint énekes biztos egy csomó koncerten voltam, de ez lesz az első – írta Facebook-oldalán Kállay-Saunders, még a koncert előtti izgatottságában. A buli után nem rohantak haza, csütörtökig élvezték az olasz vendégszeretetet.

– Mini vakációra szöktünk meg, nagyon jól érezzük magunkat, finomakat eszünk, iszunk, és ami teljesen ámulatba ejt mindkettőnket, hogy végtelenül divatosak az olaszok. Bárhova nézek, mindenki olyan, mintha egy divatlapból lépett volna ki.