Ha ismeritek ezt a filmet, akkor tudjátok, hogy egy utópisztikus világról szól. Az interneten úgy terjedt el ,hogy letiltották mindenhonnan, de ez nem igaz. Csupán szenzáció keltés akart lenni, hogy ember megnézze.
Egy olyan boldog és szép világot fest le, amelyben nincsen többé kapzsiság és erőszak, mindenki békében él egy kis közösségben a természettel harmóniában. Az embereknek telepatikus képességeik is vannak.

Én még régebben néztem meg a filmet, mikor még én is a spirituális tanításokat magoltam és anarchista nézetet vallottam. Mára ezen már túlnőttem és rájöttem, hogy ez a film is csak a háttérhatalom egyik propaganda filmje, úgy tálalva azt, mintha nem az lenne. De hogyan is lehetne az, mikor a film olyan szép és nincsen benne sem Elit elnyomó uralkodás, mint az Orwelli világban, sem emberi önzőség.

Ehhez ismerni kell a “usefull idiots”- okat. A film ugyan szépnek tűnik, de sajnos a hatalom csapdájába esik, ez pedig az anarchizmus.

Mi a baj az anarchizmussal? Az hogy globálisan gondolkodik, nem pedig közösségekben. Nem képes tiszteletben tartani más kultúrákat, vallásokat, szellemi értékeket. Ugyanilyen a film is. Nincsenek benne külön közösségek, hanem egy közösség van, ahol egyformák az emberek, egyenlőek. Ki terjeszti az egyenlőség ideáját? A hatalom. Ez az eszme öli meg a sokszínűséget és ez a film ha még akaratán kívül is bizony ezt mutatja az embereknek.

Tudni kell,hogy az anarchisták, habár nem ez a céljuk, de akaratlanul a hatalom kezére játsszanak a sokszínűség és szellemi értékek rombolásával. Mindig is kiszolgálták a hatalom érdekeit, csak sajnos ezt nem veszik észre, elvakult rendszer ellenességükben.

A másik pedig a telepatikus, ezoterikus spirituális képességek, Übermensch elképzelés, a new age felfogással karöltve, amit szintén a hatalom terjeszt.

Amúgy sok pozitívum is van a filmben, mint például a pénz nélküli világ és együttélés a természettel.

Meg lehet nézni,csak ne felejtsetek el olvasni a sorok között!