Az Erős Antónia által létrehozott Egy Csepp Figyelem Alapítvány második alka­lommal szervezte meg jótékonysági golfversenyét a tatai Old Lake Golf Clubban, mely nemcsak a hírességeknek jelentett felejthetetlen élményt, de az aktív golfversenyzők számára is komoly megmérettetés volt.
A golfverseny és egészségnap háziasszonya az Egy Csepp Figyelem Alapítvány létrehozója, Erős Antónia volt. A népszerű műsorvezető társaságában számos híresség – köztük a Barátok közt szereplői, Mezei Léda, Mérai Kata, Solti Ádám –, valamint Csonka András és a fehérvári jégkorongozók tették próbára tudásukat a golfoktatáson és játékos versenyen.

A rendezvény teljes ideje alatt valamennyi jelenlévő ellenőrizhette egészségi állapotát: vércukorszint-, koleszterin- és vérnyomásmérésen vettek részt, és volt, aki kikérte az alapítvány dietetikusának és diabetológusának tanácsát is.

– Apai ágon én is érintve vagyok a cukorbetegségben, ezért is fontos, hogy amikor csak tudom, ellenőrizzem a vércukor­értékemet. Amikor hazalátogatok a szüleimhez, édesapám a biztonság kedvéért mindig megméri. Ezért is gondoltam, hogy mindenképpen eljövök a rendezvényre, ahol életemben először kipróbálhattam a golfot, bár versenyző nem leszek, de nagyon élveztem a napot” – mondta a Barátok közt Natasája, Mezei Léda.