Két mérkőzést követően négy ponttal áll, és gyakorlatilag továbbjutott a magyar csapat. Portugália ellen zárul a csoportkör.
Izland az orosz bírótól ajándékba kapott büntetővel került előnybe Magyarország ellen a szombati Eb-meccsen. A játékvezető Kádár Tamás belépője után ítélt 11-est, de a védőnk úgy vélte, hibás döntés volt.

Nehéz beszélni a büntetőről, szerintem nem volt tizenegyes.

Blokkolni szerettem volna, utána csináltak egy lövőcselt, de én nem értem hozzá, mégis elesett bennem a csatár. A bíró befújta, és a továbbiakban sem állt mindig a helyzet magaslatán.”

Priskin Tamás szerint ezek után bármi megtörténhet az Eb-n, még Cristiano Ronaldóék ellen is:

“Bízom benne, hogy tovább lehet jutni. Van még egy meccsünk, papíron a legnehezebb ellenfél, Portugália következik.

Szerintem az eddigi két meccsen bebizonyítottuk, hogy bármire képesek vagyunk.
Böde Dániel arról beszélt, hogy varázslatos hangulatot kreálnak a drukkerek.

“Mindenki aláírta volna a kezdés előtt a négy pontot. Nagy sanszunk van a továbbjutásra. Fergeteges a hangulat a pályán és azon kívül is.”

forrás: ripost.hu