Bereczki Zoltán és Szinetár Dóra már csaknem négy éve elváltak, és a színésznő új párra is talált Makranczi Zalán személyében, házasságuk kudarca mégis központi téma Bereczki számára, aki a mai napig nem tudta teljesen a helyére tenni a történteket.
Bereczki Zoltán és Szinetár Dóra 2012-ben jelentették be, hogy közös megegyezéssel a válás mellett döntöttek. A színész D. Tóth Kriszta Elviszlek magammal című műsorában most arról beszélt, hogy bár Szinetár Dórával már mindketten továbbléptek, ő még mindig nem tudta teljesen a helyére tenni házasságuk felbomlását. Mint mondja, azért döntöttek négy éve a közlemény mellett, mert Liptai Claudia és Gesztesi Károly válása túl nagy port kavart, amit ők a gyerekek miatt nem akartak megkockáztatni, ezért elébe mentek a híreszteléseknek.

– Lényeges volt, hogy egyenes gerinccel tudjunk ebből kijönni. Egy válás, nem titok, tele van feszültséggel, indulattal, az ember saját magával szembeni dühével, hogy hol rontottam el, hogy miért nem tudtam jól csinálni – mondta Bereczki, majd hozzátette, a mai napig olyan viszonyban vannak exével, hogy ha úgy alakulna, egy szerelmes dalt is elő tudnának adni. Mint mondja, az, hogy fél évvel válásuk előtt még csók és ölelések között énekelték dalaikat, nem hazugság és színjáték volt.

– A mai napig meg tudjuk puszilni egymást, ez nem hazugság volt. Megpróbáltuk a viszonyunkat ebben a baráti dologban megtartani. Elrendeztük a válás körüli teendőket, és fél évvel később kiálltunk azzal a bizonyos közleménnyel – mondta a ma már producerként is dolgozó Bereczki, aki arra a kérdésre, hogy mikor kerültek helyre a dolgok a lelkében válása után, igazán meglepő választ adott.

– Egy csomó minden még most sem. Nem én mondom, szakemberek állítják, hogy ahány év eltelt, annak a fele az, ami alatt minimum helyreállnak a dolgok. Tizenhárom évig éltünk együtt, ezek szerint ennek az időnek a felénél tartunk, körülbelül három-három és fél évnél.

Mint azt Bereczki Zoltán hozzátette, önmagával szemben épp az eltelt idő miatt borzasztóan türelmetlen, és szeretne végre ő is egy stabil párkapcsolatban élni. Egyelőre azonban azt érzi, még nem tudna tökéletesen feloldódni, idegen társaságban ismerkedni.

– Nem vagyok türelmes ember. Illetve kezdek megijedni. Nagyon sokat változtam, előtte sosem éltem egyedül, én gyakorlatilag az édesanyámtól költöztem össze Dórival, annak ellenére, hogy nyilván voltak kapcsolataim. Időnként kihívásként éltem meg, időnként pedig már csak azért is meg akartam mutatni, akár Dórinak, akár másnak, hogy ez nekem megy. Egyedül élek, de nem szüzességi fogadalomban – nevetett. – Nagyon unom már ezt – most már jöjjön valaki! Tudom, nem olyan egyszerű… – mondta, de gyorsan hozzá is tette, hogy leendő párjának el kell néznie, hogy imádja a munkáját. Éppen ezért úgy véli, talán szerencsésebb lenne, ha újra egy kollégában találná meg a nagy őt.