A Bildnek nyilatkozva Franck Ribéry elárulta, hogy elutasította egy kínai csapat ajánlatát azért, hogy a Bayern Münchennél maradhasson. Az ázsiai országban hihetetlen költekezésbe kezdtek a focicsapatok a téli átigazolási időszakban, az európai topcsapatok által kínált milliós fizetésekre is rálicitáltak.
Februárban többek között Ezequiel Lavezzi, Ramires, Alex Teixeira, Jackson Martínez és Gervinho is elhagyta Európát egy kínai csapat ajánlata miatt. Az országban dolgozó Sven-Gören Eriksson pedig biztos abban, hogy az ország futballja ennek köszönhetően akkorát fejlődik majd, hogy a kínai válogatott 10 vagy 15 év múlva a világbajnoki címért harcolhat majd.

„Nem a pénz a legfontosabb nekem, ha így lenne, akkor elmentem volna Kínába. De engem ez nem érdekel, szerettem volna itt maradni, és további címeket nyerni a Bayernnel. Ez az én csapatom. Még mindig motivált vagyok, már majdnem kilenc éve vagyok itt. Áprilisban leszek 33 éves, már nincs sok hátra a pályafutásomból, talán csak kettő vagy három év. Már beszéltem Uli Hoenesszel (a csapat korábbi elnökével) és Karl-Heinz Rummeniggével (a csapat vezérigazgatójával) egy új szerződésről. A családom és én is nagyon szeretünk Münchenben élni, itt minden megvan, amire szükségem van. A nevem összeforrt a Bayernéval, ami nagyon különleges és érzelmes dolog” – mondta Ribéry.