Caithlyn Jenner nővé válásának újabb lépcsőfokán egy komoly titkától szabadult meg.
Caitlyn Jenner. Fotó: Getty Images
Ma már nem kérdés, hogy Bruce Jenner valójában mindig is nő volt. Az olimpikon hosszú évtizedeken át hordozta magában a titkot, majd a' 80-as években úgy döntött, hogy hormonkezelés alá veti magát. Az élet azonban másképp akarta. Mellmérete már épp elérte a 80/C -t, amikor összetalálkozott Kris Jennerrel. A találkozás olyannyira meghatározó volt, hogy a szerelmes Bruce úgy döntött, megszabadul vadonatúj mellétől.

"Egyszerűen eltávolíttattam őket, és senkinek nem beszéltem erről" - idézte fel most egy kaliforniai konferencián a már Caitlyn néven élő Jenner.

"Nagyon őszinte voltam vele (Krisszel - a szerk.) , annak kellett lennem, hiszen 80/C volt a méretem. De döntöttem, akkor a helyes irányt választottam, mert szerettem Krist és családot akartunk alapítani. "

Jenner a konferencia mellett egy videófilmen is megosztja gondolatait és történeteit, amelyet rajongói és követői március 6-án az E!  csatorna "I am Cait!" (Cait vagyok) dokumentumfilmjében láthatnak.

Forrás: nydailynews.com