Dinamikus növekedést mutat az Egyesült Királyságból érkező turisták létszáma: január-augusztusban a magyar kereskedelmi szálláshelyeken 606 ezer brit vendégéjszakát regisztráltak, ami megközelíti a tavalyi egész éves adatot és az előző év azonos időszakához képest közel 25 százalékos növekedést jelent - ismerteti a Magyar Turizmus (MT) Zrt. szerdai, MTI-hez eljuttatott hírlevelében.
Rámutatnak: ezzel az Egyesült Királyság idén a dobogóra került, a Magyarország második legfontosabb küldőpiaca lett Németország után. Tavaly a szigetország még a negyedik legfontosabb küldőpiac volt, akkor a brit turisták 11 százalékkal több, összesen 754 ezer vendégéjszakát töltöttek el a kereskedelmi szálláshelyeken.
Az MT Zrt. szakmai becslése szerint idén további növekedés várható többek között az új légi járatokkal és a kapacitásbővítésekkel. A British Airways jövő májustól háromról napi négyre növeli járatainak számát a London-Budapest viszonylatban, ami 25 százalékos kapacitásbővülést jelent. A Wizz Air pedig jövő szeptembertől heti két új járatot indít Birminghamből Budapestre és folyamatban vannak további kapacitásbővítésre irányuló tárgyalások is - írták.
Tájékoztatásuk szerint a Magyar Turizmus Zrt. idén is látványos standdal vesz részt a turisztikai szakma vezető rendezvényén, a World Travel Market (WTM) vásáron Londonban, ahol Ruszinkó Ádám, a nemzetgazdasági tárca turizmusért felelős helyettes államtitkára, Faragó Péter az MT Zrt. vezérigazgatója és Glázer Tamás turisztikai vezérigazgató-helyettes tárgyalásokat folytat a nemzetközi turisztikai szakma döntéshozóival.
A világ vezető turisztikai szakmai rendezvénye idén 36. alkalommal, ezúttal november 2. és 5. között zajlik a londoni ExCeL rendezvényközpontban. A 186 ország mintegy ötezer kiállítóját felvonultató seregszemle a világ minden tájáról érkező több mint 50 ezer szakember találkozóhelye.
Magyarország turisztikai kínálatát a Magyar Turizmus Zrt. mellett 18 magyar társkiállító - szállodák, utazási irodák, programgazdák és szakmai szervezetek - képviseli a négynapos londoni eseményen - közölték.
Forrás: MTI
Rámutatnak: ezzel az Egyesült Királyság idén a dobogóra került, a Magyarország második legfontosabb küldőpiaca lett Németország után. Tavaly a szigetország még a negyedik legfontosabb küldőpiac volt, akkor a brit turisták 11 százalékkal több, összesen 754 ezer vendégéjszakát töltöttek el a kereskedelmi szálláshelyeken.
Az MT Zrt. szakmai becslése szerint idén további növekedés várható többek között az új légi járatokkal és a kapacitásbővítésekkel. A British Airways jövő májustól háromról napi négyre növeli járatainak számát a London-Budapest viszonylatban, ami 25 százalékos kapacitásbővülést jelent. A Wizz Air pedig jövő szeptembertől heti két új járatot indít Birminghamből Budapestre és folyamatban vannak további kapacitásbővítésre irányuló tárgyalások is - írták.
Tájékoztatásuk szerint a Magyar Turizmus Zrt. idén is látványos standdal vesz részt a turisztikai szakma vezető rendezvényén, a World Travel Market (WTM) vásáron Londonban, ahol Ruszinkó Ádám, a nemzetgazdasági tárca turizmusért felelős helyettes államtitkára, Faragó Péter az MT Zrt. vezérigazgatója és Glázer Tamás turisztikai vezérigazgató-helyettes tárgyalásokat folytat a nemzetközi turisztikai szakma döntéshozóival.
A világ vezető turisztikai szakmai rendezvénye idén 36. alkalommal, ezúttal november 2. és 5. között zajlik a londoni ExCeL rendezvényközpontban. A 186 ország mintegy ötezer kiállítóját felvonultató seregszemle a világ minden tájáról érkező több mint 50 ezer szakember találkozóhelye.
Magyarország turisztikai kínálatát a Magyar Turizmus Zrt. mellett 18 magyar társkiállító - szállodák, utazási irodák, programgazdák és szakmai szervezetek - képviseli a négynapos londoni eseményen - közölték.
Forrás: MTI
0 Megjegyzések