Úgy tűnik, újabb csata vár a Jófogásra, amit talán annak köszönhet, hogy semmibe nézve a hirdetői igényeket öncélúan korlátozza a hirdetéseket és ami még ennél is elszomorítóbb hogy az esetleges panaszok benyújtásakor azt magyarázza el, hogy miért nem piacképes a hirdető által nyújtott szolgáltatás. 
Időt, energiát és pénzt nem kímélve csatázott a Jófogás a magyarországi abszolút elsőbbségért és bár alulmaradt az OLX-szel szemben, de végül mégis sikerült megegyezést kötnie a konkurensével. 

A norvég Schibsted Classified Media Ltd. tulajdonában lévő Jófogás ezzel megszerezte ugyan Magyarországot, de mégsem marad magyar ellenfél nélkül. Egy új oldal, a GlobálPiac.hu sikeresen gyűjti össze azokat a felhasználókat, akik elégedetlenek a Jófogás szolgáltatásaival és az elmúlt pár hét statisztikái szerint a GlobálPiac lehet a legnagyobb még magyar tulajdonban lévő apróhirdetési portál Magyarországon. 

A GlobálPiac nem kis népszerűségnek örvend a magyarok körében és velük együtt reméljük mi is, hogy a GlobálPiac a növekedésével nem kerül ki a magyar kezekből.