Az év utolsó heteiben is számos érdekes koncertet rendeznek Budapest szívében, az Erzsébet téri Akvárium Klubban. Lesz születésnapi buli, évzáró nagykoncert, lemezbemutató a hazai zenei élet legjavával és nemzetközi sztárokkal.
November 12-én csütörtökön a Nagy-Szín-Pad! idei győztese, az Ocho Macho ad koncertet, másnap a NagyHallba érkezik az idén 10 éves Irie Maffia, majd lesz Tesco Disco, míg a Kishallban két német techno előadó, Dominik Eulberg és Gabriel Ananda zenél. 14-én szombaton a Soerii & Poolek lép fel a KisHallban, az Intim Torna Illegál pedig a nagyobb koncertteremben - közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.


A következő hétvégét 19-én csütörtökön a japán Dj Krush nyitja, aki a Butterfly Effect című album turnéjának állomásaként érkezik az Akváriumba. Pénteken a KisHallban a Mystery Gang, az Ed Phillips and the Memphis Patrol, valamint a Gorilla játszik, míg a NagyHallban az új-zélandi State of Mind, a német Machine Code és az olasz Disprove lesz látható és hallható. November 21-én szombaton szintén mindkét koncertterem zsúfolt lesz programokkal: a nagyobb helyiségben a Szabó Balázs Bandája koncertezik, a kisebbikben a Balkan Beats sorozat várja a közönséget, benne az osztrák Russkaja, a Szilvási Gipsy Folk Band, a holland Ramses Hoppa és Suefo műsorával.


Egy héttel később szerdától indítja programjait az Akvárium, ekkor, 25-én a kortárs költőket és zenészeket felvonultató Rájátszás új műsora lesz látható. Csütörtökön a KisHallban az Ozone Mama és a dán White Dominos zenél, szombaton az egyik teremben Magashegyi Underground-koncert lesz, a másikban a brit Skindred játszik, kiegészítve a szintén brit Deadly Circus Fire-rel, a lengyel Chemiával és a Headbengsszel.


December 3-án csütörtökön a KisHallban a norvég-ír-magyar Mongooz and the Magnet és a holland My Baby koncertezik, másnap a Kéknyúl tart lemezbemutatót, szombaton és vasárnap a KisHallban a Kelemen Kabátban dupla lemezbemutatóval várja közönségét, míg a NagyHallban a Brains ad mindkét napon koncertet. Szombaton a portugál The Advent is hallható lesz.


Egy héttel később, december 10-11-én a Halott Pénz dupla évzáró nagykoncerttel tölti meg a NagyHallt, 12-én pedig a nagyon várt brit Marina and the Diamonds lép fel, az előzenekar a Mary PopKids lesz. December 14-én hétfőn a KisHallban extra fúvósokkal kiegészülve lép fel a Barrio Latino. Ezen a héten pénteken és szombaton egyaránt Quimby-koncert szerepel a programban, a második napon a német Jan Blomqvist is játszik.


December 22-én a NagyHallban tartják az előkarácsonyi Retrostars Xmas Editiont, majd 26-án a német Oliver Koletzki ad műsort. 27-én vasárnap a NagyHallban Vad Fruttik-koncert, a KisHallban a Bëlga zenél, 28-án pedig ismét Vad Fruttik-buli lesz az Akvárium nagyobbik termében.

Forrás: MTI