Depp szokásához híven azt mondta, amit gondol. Azért az egyáltalán nem biztos, hogy Hollywoodnak annyira tetszene.
Johnny Depp. Fotó: UPPA
Johnny Depp rajongói évek óta azért küzdenek, hogy kedvencük végre megkapja a neki járó legnagyobb filmes elismerést, az Oscar-díjat. Azonban mint kiderült, a sztár egyáltalán nem akar nyerni.

Jól olvasták, nem csalás nem ámítás, a Transzcendens sztárja tényleg nem akar díjat kapni, amit ő maga súgott meg a BBC interjújában: "Soha életemben nem vágytam ilyesféle dolgokra. Nem akarok nyerni,és azt sem szeretném, hogy rám szavazzanak, még a végén beszédet kellene mondanom. Kétszer-háromszor már jelöltek engem filmes díjra, de már önmagában a jelölés is bőven elegendő. Az, hogy esélyes vagy a győzelemre azt jelenti, hogy másokkal versenyzel, márpedig én nem vagyok versenyben senkivel. Én csupán azt csinálom, amit szeretek." - magyarázta meg Johnny, miért nem fog a kardjába dőlni, ha 2016-ban sem nyer.
A Fekete mise című életrajzi drámája miatt, Depp a legesélyesebbek közt szerepel, a legjobb férfi színész kategóriájában. Így aztán a tehetség szeretné-e vagy sem, még akár díjazott is lehet jövőre. Bár az Oscar valóban nem kívánságműsor, azért az ilyen kijelentésekkel vigyáznia kellene Deppnek, hiszen a végén még tényleg lecsúszik a szoborról, ami ha neki nem is, de rajongóinak bizonyára nagy csalódás volna.

forrás: justjared.com