Majka sűrű napokat tudhat a háta mögött, hiszen családjával, Dundikával és Mariánnal a tengerentúlon töltöttek néhány hetet. Jót is tett a kis pihenés, mert éppen, hogy hazaért, máris felbőszítette magát.
Ahogy azt nálunk is folyamatosan láthattátok, Majka kifejezetten jól érezte magát Amerikában, kisfia pedig az egekig turbózta a cukiságmérőt. A mindig mosolygós család nem csak azért ment a fények városába, hogy hódoljon szenvedélyének, a pókernek. Las Vegasban fogadott örök hűséget egymásnak Csilla és Curtis, aminek Majka volt a tanúja.

Ám alig, hogy megérkeztek Budapestre, a zenész-műsorvezető újból találkozhatott a magyar valósággal, mégpedig hogy idehaza továbbra is az egyik legkedveltebb tévés személyiség, és mint olyan, foglalkoznak vele a hírek. Csak nem biztos, hogy mindig mindenről tud. Például arról sem, hogy lehet, lemaradt élete nagy lehetőségéről.

Történt ugyanis, hogy a SlágerTV mostanában megújuló arculatát sok mindennel színesíti, így egyebek mellett közkedvelt arcokat köszönthetnek majd a nézők a csatorna új struktúráján belül. Ügyes húzással meghirdették rajongóik között, hogy kit látnának szívesen, mint műsorvezetőt. A kiélezett versenyben végül L.L. Junior győzedelmeskedett, maga mögé utasítva más ismert zenészeket, köztük a komoly műsorvezetői tapasztalattal és produkciókkal rendelkező Majkát is. 


Ezen akadt ki teljes mértékig az Ezek megőrültek! műsorvezetője, a maga stílusában felháborodottan tett közzé egy üzenetet rajongói oldalán. “Talán a hét legszebb híre ,h a sláger tv szavazást hirdetett arrol ,hogy ki vezesse a legújabb kívánságműsorát. Akire a legtöbben szavaznak a Facebookon az nyer. Mint megtudtam én is a lehetséges műsorvezetők között voltam, bár engem nem kerestek meg(!) , és csak utólag tudtam meg azt is ,hogy vesztettem. :))) Ez milyen dolog?:€) 

Mindenesetre nagyon hàlás vagyok és köszönöm ,h nem én nyertem , mert akkor most minden más dolgot le kéne mondanom. Koncertek , Sztárban Sztárt, éttermeket bezárni!! 

Mert ugye ha a Sláger tv hív akkor menni kell.. A Sláger tv.. A Sláger tv.. A Slagert tv bazdmeg…Az eszem eldobom mekkora bőr van a pofájukon..” – írta az üzenőfalra Majka.

Nem tudjuk, hogy a csalódottság vagy inkább a szakmai féltékenység vezette-e a zenész ujjait e soroknál, de az érezhető, hogy mennyire haragszik a kialakult helyzet miatt. Mi szurkolunk Majkának, bízunk benne, hogy folyamatosan felfelé ívelő karrierje nem torpan meg ezen a ponton, és talán ő is túlteszi magát idővel a megrázó eseményen.