Tavaly decemberben bombaként robbant a hír, hogy 12 év után a népszerű műsorvezetőnő otthagyja a TV2-t. A távozásban több körülmény is szerepet játszott.
Csilla élete az utóbbi hónapokban gyökeresen megváltozott. Hét év után tönkrement a házassága a műsorvezető Gönczi Gáborral, majd el is váltak. Májusban pedig a saját blogján jelentette be a fantasztikus hírt: még az idén anyuka lesz. A Petőfi Tv műsorvezetője a Borsnak adott interjújában őszintén mesélt arról, miért is döntött ilyen hosszú idő után a távozás mellett, és mi is volt az igazi oka a váltásnak.

"Tavaly nagyon nehezen hoztam meg a döntéseimet, de már tudom, hogy helyesen cselekedtem. Szükségem volt a változásra, és nemcsak a magánéletben, a munkámban is kellettek új kihívások, hogy megvalósíthassam szakmai álmaimat. Amikor Ördög Nórával leszerződött a TV2, akkor tudtam, hogy nekem más utam van, és lépnem kell, különben sosem valósulnak meg az álmaim - mondta Csilla, aki minden idejét születendő gyermekének szánja.