Furcsa állat csípésére allergiás az énekesnő, aki három hónapot töltött kórházban, miután megmarta a rovar.
A szúnyogokat senki sem szereti és sok ember a fél nyarat vakarózással tölti, annyira szeretik vérüket kis rovarok. De Nótár Mary különösen allergiás a szúnyogcsípésre, egyszer olyan rossz állapotba került miatta, hogy hosszú hónapokat töltött kórházban.

"Hatéves koromban kiderült, hogy allergiás vagyok a szúnyogcsípésre. A kezem-lábam le volt bénulva, nem tudtam felállni sem. Mentő vitt be a kórházba, ahonnan három hónapig ki sem engedtek. Ebből másfél hónap úgy telt el, hogy nem tudtam lábra állni. Uána mozgásterápiára kellett járnom, mert túl merevek voltak a végtagjaim. Ez kisgyerekként óriási trauma volt." - emlékezett vissza a szörnyű hónapokra Nótár Mary a hot! magazinban.

Az énekesnő azóta nagyon figyel arra, hogy ha egy mód van rá, ne találkozzon a vérszívókkal. "Mindig van nálam kenőcs meg szúnyogcsípés elleni spray. Sokszor lépek fel szabadtéren, ezért akármilyen meleg van, mindig van rajtam hosszú ujjó kiskabát. De szerencsére valamennyire kinőttem az allergiámat, így hála Istennek bénulást már nem okoz!" - mondta el Mary.