Az X-Faktor győztese még mindig nem fogta fel igazán, mi történt vele.

Danics Dóra sírva nézte vissza az RTL Klub reggeli műsorában győzelmének pillanatait. Az X-Faktor első női nyertese azt mondja, most kezdi még csak felfogni, mi is történt vele.

“Azt érzem, hogy most esik le. Olyan mértékű döbbenet volt, hogy ez nekem most így sikerült, hogy én órákig nem fogtam fel, sőt most megint visszajött minden” – mondta könnyek között az RTL reggeli műsorában Danics Dóra.

Dóra tegnap este a három korábbi nyertessel is beszélgetett, és akkor értette meg, hogy ő ugyanazt élte át, mint oláh Gergő, Vastag Csaba vagy Kocsis Tibor. Az X-Faktor győztese azt is elárulta, hogy a gyerekkori plüss nyuszija is adott neki erőt.

“Anyukám behozta, és annyira jó volt, mert a gyerekkoromat idézte fel, és azt, hogy honnan jöttem és hogy nőttem fel. Csak szorongattam, de közben rettenetesen izgultam. Amikor este vége lett az egésznek, és magamhoz tudtam ölelni az anyukámat és az apukámat egyszerre, az valami óriási élmény volt” – tette hozzá Dóra utalva arra, hogy édesapjához a verseny alatt került ismét közelebb, most pedig megbeszélte édesapjával, hogy szeretné, ha ezután legalább kéthetente tudnának találkozni.

Tudtad? Danics Dóra édesanyja szerint különös képességekkel rendelkezik.