Soltra E. Tamás éremművész mutatja a Magyar Nemzeti Bank középkori magyar aranypénzeket felvonultató sorozatának újabb darabját, Nagy Lajos király aranyforintját, amelyet Miskolcon, a diósgyőri várban mutattak be 2013. augusztus 17-én.

Székelyszentlélek, 2013. augusztus 17. A felavatott, csaknem huszonhárom méter magas Jézus Szíve-kilátó a székelyföldi Gordon-tetőn 2013. augusztus 17-én. Európa negyedik vagy ötödik legnagyobb ilyen alkotását Farkaslaka és Székelyszentlélek határában állították fel.

A nyolcvanéves Vásáry Tamás Kossuth-díjas zongoraművész, karmester zongorázik és Tunyogi Henriett balettművész táncol a Kaposfest nemzetközi kamarazenei fesztiválon a kaposvári Szivárvány Kultúrpalotában 2013. augusztus 16-án. Az egyhetes programsorozaton a klasszikus zene világsztárjainak közreműködésével 14 komolyzenei koncertet hallhatnak az érdeklődők.

Sthol András (középen) Koppány szerepében Szörényi Levente és Bródy János István, a király című rockoperájának 2013. augusztus 16-i próbáján a szegedi Dóm téren. A darabot Alföldi Róbert rendezésében 2013. augusztus 17-én mutatják be a Szegedi Szabadtéri Játékokon.

Elrajtol a IV. Velencei Tóúszás mezőnye Gárdonyban 2013. augusztus 17-én.

A holland Sledge-Hammer nevű épített versenytraktor húzza a súlygépet a Traktorhúzó Európa Kupa Super Stock kategóriájának kvalifikációs futamában Hajdúböszörményben 2013. augusztus 17-én.


Szeged város aranyérmével jutalmazták az István, a király alkotóit. Alföldi Róbert, Botka László Szeged polgármestere, MSZP-s országgyűlési képviselő, Bródy János és Szörényi Levente az István, a király harmincéves jubileumi bemutatója előtt a szegedi városházán 2013. augusztus 17-én. A polgármester a darab szerzőinek, Szörényi Leventének és Bródy Jánosnak, valamint Alföldi Róbert rendezőnek Szeged város aranyérmét ajándékozta a jubileum alkalmából.

Érdeklődők a diósgyőri várban a XIV. Középkori Forgatag megnyitóján 2013. augusztus 17-én. A rendezvény Diósgyőr várának fénykorát, a XIV. századot idézi fel.