Hirdetések és az énkép
A 2013 nyári kampány Beyoncéval fotózott képei akkora sikert
arattak, hogy a H&M ráébredett, érdemes lenne nem csak csontsovány
modelleket mutogatnia. A cég vezérigazgatója, Karl-Johan Persson szerint
hatalmas felelősség nyugszik a vállukon, hisz nagy cégként rengeteg ember látja
őket és a hirdetéseiket, így az fogyasztóik énképére is kihatással lehetnek.
Legújabb hirdetési stratégiájukban ezért az átlagos nőkre támaszkodnak, hisz az
eltérő etnikumok mellett, a kissé húsosabb és nagyobb keblekkel megáldott hölgyekre
is gondolnak az idén.
A cég szóvivője szerint a soványsággal nincs is gond, míg az
egészséges határok megmaradnak, ám az anorexiára buzdító kampányokból már
inkább nem kérnének. Nemrégiben az is kiderült, hogy a Beyoncéval való
együttműködés képei retusálva kerültek ki előzetesen, ám a sztár kérésére a
képeket csak minimális utómunkával tették végül közzé.
Forrás: femcafe.hu
0 Megjegyzések