A H&M megfogadta, hogy nem csak csontsovány modelleket fog alkalmazni a kampányaiban, hanem a hétköznapi, átlagos testalkatú nőkre is gondolnak ezentúl.

Hirdetések és az énkép

A 2013 nyári kampány Beyoncéval fotózott képei akkora sikert arattak, hogy a H&M ráébredett, érdemes lenne nem csak csontsovány modelleket mutogatnia. A cég vezérigazgatója, Karl-Johan Persson szerint hatalmas felelősség nyugszik a vállukon, hisz nagy cégként rengeteg ember látja őket és a hirdetéseiket, így az fogyasztóik énképére is kihatással lehetnek. Legújabb hirdetési stratégiájukban ezért az átlagos nőkre támaszkodnak, hisz az eltérő etnikumok mellett, a kissé húsosabb és nagyobb keblekkel megáldott hölgyekre is gondolnak az idén.


A cég szóvivője szerint a soványsággal nincs is gond, míg az egészséges határok megmaradnak, ám az anorexiára buzdító kampányokból már inkább nem kérnének. Nemrégiben az is kiderült, hogy a Beyoncéval való együttműködés képei retusálva kerültek ki előzetesen, ám a sztár kérésére a képeket csak minimális utómunkával tették végül közzé.

Forrás: femcafe.hu