Az életébe is kerülhetett volna annak a nőnek a szúnyogcsípés, akinek Afrikában a melléből több helyen is vért szívott a rovar. Ott rontotta el, hogy a viszketést tengervízzel akart csillapítani. Szerencsére időben ment orvoshoz, így nemcsak életben maradt, de még a mellét sem kellett amputálni.

A 48 éves Natalie Thomason lányával Egyiptomba ment nyaralni, ahol egy szúnyog több helyen is megcsípte a mellét. Mivel nagyon viszketett, megmártózott a tengerbe, ami enyhítette is a kellemetlen érzést. Öt nappal később - mikor hazatértek a nyaralásból - a brit nőnek hirtelen nagyon csúnya lett a bőre a csípés helyén - írja a Mirror.

Mint kiderült, húsevő baktérium támadta meg a mellét, de ezt már csak a kórházban mondták neki, ahova gyakorlatilag az utolsó pillanatba érkezett meg. Ha kicsit később fordul szakemberekhez, a legjobb esetben is minimum amputálni kellett volna a mellét, és ez még mindig a szerencsésebb végkifejlet, ugyanis bele is halhatott volna.

Iszonyú pusztítást végez a baktérium

"Az orvosok azt mondták, néhány órán múlt az életem. A legdurvább az volt, hogy olyan iszonyatos fájdalommal járt az, hogy gyakorlatilag rohadt a testem, amin csak a morfium tudott segíteni, amit, ha nem kapok, megőröltem volna. Amin magam is csodálkoztam, hogy hihetetlen gyorsan terjedt a fertőzés a szervezetemben" - mondta a nő.

Natalie Thomason azt hitte, meg fog halni, és abban is biztos volt, nem fogja megúszni a mellének amputálását. Az orvosok szerint ott rontotta el, hogy a tengerbe ment egy nyílt sebbel. "Először csak fáradtnak éreztem magam, aztán megduzzadt a csípés helye, majd befeketedett. Szörnyű szaga volt és gennyedzett is. Addigra már az egész mellem lila volt. A szívem szaporán vert, izzadtam és remegtem" - így emlékezett vissza a szörnyűségekre a háromgyerekes asszony.

Az antibiotikumoknak és a sebek rendszeres tisztításának, illetve a csomók eltávolításának meglett az eredménye: az asszony mellét nem kellett amputálni és még életben is maradt. 

Forrás: borsonline.hu