Alig egy hete Galambos Lajcsi meghökkentő vallomással lepte meg az országot. Önként bevallotta, hogy a közel négy évvel ezelőtti nagy fogyókúra idején fényevő lett.
 
fotó: TV2

Mint megírtuk, Galambos Lajcsit néhány évvel ezelőtt fényevők hálózták be. Sokan valamiféle gyors cáfolatban, helyreigazításban reménykedtek, annyira nem illett mindez abba a képbe, amit eddig róla gondoltak. De Lajcsi kifejtette, hogy annyira komolyan vette ezt a primitív hazugságot, hogy életre szóló betegség lett az együgyű hiszékenység vége. De mi vezetett idáig? A Story utánajárt, hogy Lajcsi miért akart növény módjára élni!

Kétezer fényevő?
Magyarországon becslések szerint mintegy 2000 ember próbálkozik a fényevéssel. Ők mind elhiszik, hogy elegendő fénnyel és energiával táplálkozni, azaz megtagadni a biológia és az emberi lét törvényeit. Mint az agárdi eset kapcsán a Best magazin kiderítette, a Fényküldöttek csoportjánál óránként 6000 forintért válhat fényevő belőlünk, a legismertebb magyar fényevő, Iby Duba szerint ehhez mindössze "igaz hitre", no meg a pénzre van szükség.


 A mulatós zene királya az életét kockáztatta, amikor egy fényterapeuta segítségével próbált lefogyni.
Lagzi Lajcsi állandó súlyproblémája miatt fordult a természetgyógyászhoz, aki azt tanácsolta neki, hogy csak ízesített folyadékot fogyasszon és táplálkozzon a fény energiájával.

"Ma már én is hülyeségnek tartom az egészet, de akkor minden nagyon meggyőzőnek tűnt. Egy magas, vékony férfi állt előttem, aki azt mondta, hogy fénnyel táplálkozik. Azt mondta, hogy ha én is így teszek, gyorsan lefogyhatok. Ez nagyon jól esett a hiúságomnak, és gyorsan ráálltam a dologra. A gond ott kezdődött, hogy annyira gyorsan kiürült a szervezetem, hogy egyfajta remegésem volt. Hónapokon át nagyon kevés energiát vittem be, és fokozatosan hagytam el a szilárd ételeket. A feleségem azt kérdezte, hogy elment a józan eszed?! És tulajdonképpen ennek az egész ügynek ő vetett véget" - mondta a Mokkában Lajcsi, aki eleinte elhitte, hogy a növényekéhez hasonló fotoszintetizálás elegendő táplálékot ad neki.

Ma már tudja, hogy nagy hülyeséget csinált. Az általa adott interjúkkal Lajcsinak nem titkolt szándéka az, hogy felhívja az emberek figyelmét: ne hagyják behálózni magukat!


http://www.storyonline.hu/