Júliusban az E.ON aktiválja új ügyfélkezelési rendszerét. Az átállás alatt a számlák érkezésének-, illetve a csoportos beszedési megbízások időpontja is eltérhet a megszokottól.

Júliusban az E.ON Energiaszolgáltató Kft. megújítja ügyfélkezelési rendszerét. Az átállásra a korszerűbb és biztonságosabb adatkezelés miatt van szükség. A fejlesztés egy éve kezdődött, a fizikai átállásra kerül sor a következő hónapban. A fejlesztés időszaka alatt azonban az ügyfélkezelési rendszer korlátozottan lesz elérhető, illetve a számlák érkezésének időpontja is eltérhet a megszokottól.

A következő változásokra kell felkészülni:
  • A július havi áram- és gázszámla várhatóan a megszokottnál később érkezik.
  • A július havi számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívására a megszokottnál később kerül sor.
  • Az ügyfélszolgálatok július 6. és 26. között korlátozott ügyintézési lehetőséggel állnak rendelkezésre. Minden megkeresést fogadnak, de az esetek többségében a megkeresés megválaszolása utólag, írásban történik majd.
  • Online ügyfélszolgálaton kizárólag a havi mérőállás rögzítés funkció áll az ügyfelek rendelkezésére.
  • Komfort Kártyával való számlafizetésre nem lesz lehetőség.
"A július havi áram- és gázszámlák postázása, illetve a számlaösszegek csoportos beszedéssel történő lehívása várhatóan néhány napot csúszik. Az adott számla befizetésének határidejét viszont minden esetben e szerint módosítjuk. Így nem fordulhat elő, hogy a fogyasztók olyan számlát kapnak kézhez, amelynek befizetése azonnal esedékes, vagy esetleg már le is járt. Mivel azonban a befizetések ideje néhány napot tolódik, illetve így a júliusi és augusztusi befizetések határideje is közelebb kerülhet egymáshoz, a fogyasztóknak nem árt figyelniük arra, hogy mindig legyen elegendő fedezet a számlájukon. Azoknak sem kell viszont megijedni, akik pénzügyileg nehezebben viselik majd az átállást,részletfizetésre ugyanis bárkinek lehetősége van. Ezt írásban kell jelezni az E.ON felé" - mondta el a Pénzcentrum.hu megkeresésére az E.ON Energiaszolgáltató Kft.

A fejlesztés időszaka alatt is változatlanul rendelkezésére áll:
  • Hibabejelentések fogadása telefonon
  • Általános tájékoztatás telefonon, személyesen és írásban
  • Mérőállás rögzítése telefonon, sms-ben és online
  • Előrefizetős mérő feltöltése