Kedves Kancellár asszony, drága Endzsi! 

Őszinte szomorúsággal szívemben értesítelek, hogy lehetséges szabó tázs áldozata lettél. Mink itten a magyar nőknél mostan össze vagyunk zavarodva, mint Matolcsy Gyurka a kettes számrenccerben, úgyhogy elképzelhető. Mármint, hogy a szabó tázzsal manipulálva lettél és Gipszjakab. Esetleg Iksz Ipszilon vagy Hát Izsák. Szóval, hogy az ominózus levelet ők írták manipulatíve teneked, ahogy orvul becsempészték magukat a közhasznúsági jelentésünkbe is. Szabó tázs, mondom, mer'hogy mai valószínűség szerint én nem írhattam teneked, hogy Honecker arcú esernyőhordónak is kevés vagy te Eurózóna Hitler, a mi ÉdesViktorunk mellett. 
Én nem vagyok ojjan, tudod?! Legalábbis addig nem, amíg a hivatalos álláspont meg nem születik erről valami módon. De választott elöljárónk egyelőre a közhasznúsági gipszjakab manipulálásába vagy tévedésébe van belegabalyodva, úgyhogy várjál csak szépen a sorodra. Neked most annyi a dolgod Csöppem, hogy a lehetőségek között számításba veszed: a = manipuláció; és bé =  én voltam, de külső körülmény kényszerített tévedésre verziókat is. 

dunszt-eszter.gif

Mit lehet tudni, ugye? Azért beláthatod, ez itt egy nőegylet és nem gyorsreagálású hadtest, hogy a váratlanul felbukkanó közpénzhegy sajátos körülmény után biztosat tudjunk neked mondani. Stílszerűen szólva amíg meg nem mondják én vagy a gipszjakab, addig dunsztom sincs. De te ezzel ne törőggyél és ne hánykolódjál a türelmetlenségtől. Inkább azt vedd észre, Muci, hogy a mi emberünk, akiből százévente egy(!!!!) születik egész Ejrópába', odaállt az áradó Duna gátjára a szigorú szemivel, oszt' az meg ijedtibe nálatok Passauban öntött ki. Ő, meg a természet erői csak így vannak egymással, pertuban, egyedül küzdött népéért a nagy globális lötty ellenében.
Nemzetségalapító Kis Vuk legyen a talpán aki nagyságát elhomályosíccsa! 
Szóval azért bárhogy is lesz hivatalosan az énírtam, azért te csak odavigyázzál. Mert nem kenyerem a nőies locsogás, de ha a szükség és a Központi Döntés úgy hozza minden forintját megszolgálom annak a 21 milliónak! Kitömlek levelekkel aranyanyám, mint Gyulay Zsolt trafikkoncesszióval közeli rokonokat és a párttagságot. Ne bízzál abban sem, hogy eljön a mi Csehországunk és majd itt is rend lesz. Kedves Vezetőnk - és a Párt - távlatokban gondolkodik, emberöltő fog eltelni mire az összes poltpéterünk beleporlad a nerbetonba. Világos? Na azért. 
Nőtársi üdvözlettel: Eszter

ui: Pszt, figyu'má, 22 millióért lehet a német tv rajzfilmjén se hörögnék hanem röhögnék. Egy próbát megér, mi az neked. Hívj majd fel, te, minden németek kemény sörhabja. Puszi!