Hivatalosan ugyan nem tudni, hogyan fogy Liptai Claudia első könyve, az Álomnő, de a rajongók elragadtatással nyilatkoznak róla. A Facebookon is számos dicséretet kap a híresség.

- Amikor megtudtam, hogy Claudia regényt ír, nagyon izgatott lettem, alig vártam, hogy megjelenjen. Miután megvettem, szinte le sem tudtam tenni. Nagyon izgalmas, fordulatos regény. Remélem, hogy Claudia ezzel nem fejezte be az írást, hamarosan újabb könyvvel lep meg bennünket – mondta az Új Ásznak az egyik rajongó.

Az internetezők azt is felvetették, hogy a színésznőnek legközelebb életrajzi regényt kellene írnia, ugyanis izgalmas és fordulatokban gazdag az élete. Még a könyvkiadással foglalkozók szerint is érdemes lenne Claudiának belevágnia egy ilyen könyvbe, mert az szinte biztosan sokakat érdekelne, és az is borítékolható, hogy nagy port kavarna. Most már csak az a kérdés, vajon a híresség megfogadja-e a tanácsot?

Forrás:
Új Ász