Elkészült az egykori szépségkirálynő könyve.

Toncsi Facebook-oldalán adta tudtul a hírt, hogy már az utolsó simításokat végzik az életéről szóló köteten.

"Aki esetleg a sok valótlanság miatt, amit az elmúlt évben írtak rólam, nem olyannak ismert meg, amilyen valójában vagyok, az végre megtudhatja az igazságot rólam és velem kapcsolatban. Ettől vagyok a legboldogabb" - olvasható Toncsi rajongói profilján.

"Az életemről szól. Egyébként azt, hogy mi van a könyvben, azt nem azért tudom vagy nem tudom mert én írtam vagy nem én írtam, hanem mert az életemről szól. Egyben olvasni meg teljesen más, mint amikor készül. Botránykönyv lesz-e? Az életemről szól. Lesz benne a királynőválasztásról is, és sajnos voltak az életemben botrányos emberek és történetek. De nem ez a lényeg" - tette hozzá.

Forrás: