Az elmúlt években igencsak rájárt a rúd a Versace befektetőire, hisz szinte semmi profitot nem hozott a világhírű olasz márka, mely lassan egy süllyedő hajóvá változik.

Válság a divatiparban
A Versace Gianni halála óta egyre halványabban tündököl, ám mostanában már komoly veszély fenyegeti az olasz márkát. 2009-ben a válság elég erőteljesen megviselte a Versacét is, sőt a dolgozók negyedének elbocsátása után sem javult a helyzet. A H&M-nél bemutatott kollekciók is megbuktak, hisz az ízléstelenség megtestesülését jelentették az irreálisan magas áron adott darabok.

Az olasz divat támogatója?
2013-ban a Versace azonban mélypontra jutott, így több befektető is megkörnyékezte az eddig ellenállást tanúsító céget, ami ezután szabad utat adott pár magánembernek. A legfrissebb hírek szerint a Qatar Holding, a Harrods tulajdonosa kíván befektetni a nagynevű márkába. A Qatar ugyanis még 2011-ben aláírt egy szerződést az FSI-vel (Fondo Strategico Italiano), melyben garantálta, hogy szükség esetén támogatja az olasz divat és gasztronómia fejlődését.

Önállóság és egyediség

Gian Giacomo Ferraris, a Versace vezérigazgatója egy áprilisi nyilatkozatában azonban kihangsúlyozta, hogy a nagyobb cégek beengedése helyett inkább igyekeznek megtartani önállóságukat, hogy garantálhassák függetlenségüket és egyediségüket, persze ehhez új utakat kell találniuk, hisz a márka fennmaradásához nyereségre is szükség van.

forrás: femcafe.hu