Válság a divatiparban
A Versace Gianni halála óta egyre halványabban tündököl, ám
mostanában már komoly veszély fenyegeti az olasz márkát. 2009-ben a válság elég
erőteljesen megviselte a Versacét is, sőt a dolgozók negyedének elbocsátása
után sem javult a helyzet. A H&M-nél bemutatott kollekciók is megbuktak,
hisz az ízléstelenség megtestesülését jelentették az irreálisan magas áron
adott darabok.
Az olasz divat támogatója?
2013-ban a Versace azonban mélypontra jutott, így több
befektető is megkörnyékezte az eddig ellenállást tanúsító céget, ami ezután
szabad utat adott pár magánembernek. A legfrissebb hírek szerint a Qatar
Holding, a Harrods tulajdonosa kíván befektetni a nagynevű márkába. A Qatar
ugyanis még 2011-ben aláírt egy szerződést az FSI-vel (Fondo Strategico
Italiano), melyben garantálta, hogy szükség esetén támogatja az olasz divat és
gasztronómia fejlődését.
Önállóság és egyediség
Gian Giacomo Ferraris, a Versace vezérigazgatója egy
áprilisi nyilatkozatában azonban kihangsúlyozta, hogy a nagyobb cégek
beengedése helyett inkább igyekeznek megtartani önállóságukat, hogy
garantálhassák függetlenségüket és egyediségüket, persze ehhez új utakat kell
találniuk, hisz a márka fennmaradásához nyereségre is szükség van.
forrás: femcafe.hu
0 Megjegyzések