Stohl András otthagyja a Nemzeti Színházat, és nagy valószínűséggel a Vígszínházhoz igazol. A színész két év múlva kapja vissza a jogosítványát, de azt mondja: nincs rá biztosíték, hogy soha többé nem ül autóba részegen. 

Stohl András otthagyja a Nemzeti Színházat, s már azt is tudja, hogy hol folytatja. "Nagy valószínűséggel a Vígszínházhoz fogok igazolni."

A színész egy egyetemi előadáson a balesetéről, a botránykönyvéről és a színházról is beszélt diákoknak, akiknek azt mondta: nem tudja megígérni, ha visszakapja jogosítványát, akkor nem fog újra előfordulni, hogy ittasan ül a volán mögé.

"Amit a baleset után átéltem, nem tudom semmihez sem hasonlítani, annyira megviselt" – kezdte Stohl, aki részletesen elmesélte a hallgatóknak, mi történt a baleset éjszakáján. "A legnagyobb baj az volt, hogy nem ez volt az első eset, hogy így ültem autóba. Ha belém bújik a kisördög, nem bírok magammal, és én tényleg addig jártam a kútra, amíg el nem tört a korsó" – mesélte a színész, aki akármennyire is megbánta a történteket, nem tudja megígérni, hogy nem fog újra ittasan autóba ülni.

"Két év múlva visszakapom a jogosítványomat, de nincs arra biztosíték, hogy soha többet nem követem el ezt a hibát. Hiszen azon az estén is önző voltam, és csak arra gondoltam, hogy jól akarom magam érezni" – tette hozzá Stohl.