A tavaszi fáradtság kisgyermekes anyaként most ért csak el igazán. Olyannyira, hogy már nem volt erőm kitakarítani, vagy a hivatalos papírjainkat összepakolni, rendszerezni. Ekkor jutott eszembe az, amit régebben az egyetemen tanultam a virágporról, illetve a propoliszról. Gyorsan utána is néztem milyen újdonságokat tudnak most mondani róluk a kutatók. Ki is derítettem, hogy a propolisz éppen most éli újrafelfedezését és sok olyan dolgot olvastam róla amit nem ismertem még. El is szaladtam a piacra és vásároltam magamnak őstermelői virágport és propolisztinktúrát. Már az első pár napban tapasztaltam erőm növekedését és az általános állóképességemben bekövetkező javulást. Egész nap volt kedvem dolgozni, pakolni, takarítani, de nem csupán úgy mint egy robot, hanem jókedvűen, derűvel. Azóta minden nap fogyasztok egy teáskanál virágport és naponta tíz csepp tinktúrát. A méhek gyógyszere tényleg működik és talán az alábbi tények alapján érthetővé válik miért is használta már Hippokratész is a propoliszt sebek és fekélyek gyógyítására. A propolisz természetes penicillin, antibiotikum és gyulladáscsökkentő, mégpedig mellékhatások nélkül. Baktérium, vírus és gombaölő is egyben. Hatásos légcsőhurut és allergikus jellegű asztma esetében és nagyon jó megfázásos megbetegedések esetén (orrüreggyulladás, homloküreggyulladás, arcüreggyulladás, torokgyulladás). Influenza és herpeszvírus ellen immunrendszer erősítő. Kiváló természetes antibiotikum, mellékhatások nélkül.

Vitamin és ásványi anyag tartalma lenyűgöző:

A vitamin (karotin)
B1-vitamin
B2-vitamin
B3-vitamin
biotin
bioflavonoidok
albumin
kalcium
magnézium
vas
cink
kovasav
kálium
foszfor
mangán
kobalt
réz
Elsődleges alkalmazási területei:

Allergiák
Zúzódások
Égések
Rák
Herpesz
Fáradtság
Torokfájás
Orrdugulás
Légúti betegségek
Pattanás
Bőr rendellenességek
Leégés
Övsömör
Légúti fertőzések
Influenza
Megfázás
Köhögés
Fekélyek
Sebek

Megjegyzés: A propolisz a narancsnál 500-szor több bioflavonoidot (P-vitamin) tartalmaz. A K-vitamint kivéve a propolisz az összes ismert vitamint tartalmazza és 16 aminosavat azonosítottak benne, a számos egyéb azonosítatlan vegyület mellett.

A virágpor pedig egy szupertáplálék, a nyersroston kívül minden élettanilag szükséges tápanyagot tartalmaz nagy mennyiségben. Növeli a vörösvértestek számát, a szervezet edzettségét, gyorsítja a test regenerálódását, étvágyjavító hatású, serkenti a szellemi képességet, jó közérzetet, fokozott aktivitást biztosít, erősíti a szívizmot. Hatékony az alultápláltság, túlfeszitett fizikai- és szellemi megterhelés, étvágytalanság, májpanaszok, prosztatabántalmak, szívgyengeség és vérkeringési zavarok esetén. Jó hatással van a hajnövekedésre.

A propolisz és a virágpor kiegyensúlyozott vegyületei szinergikusan működnek együtt annak érdekében, hogy létrehozzák a föld szerintem egyik legtökéletesebb szupertápanyagát. Nem is csoda tehát, hogy a tavaszi fáradtság ellen kiváló választásnak bizonyultak.


Forrás: naturhirek.hu