Németh Kristóf őszintén vallott élete egyik legnehezebb időszakáról. A Játékszín igazgatója egy kivételes alkalommal maga is színpadra lépett Vámos Miklós Kész regény! című estjén, ahol válásáról mesélt a közönségnek volt párjával, Nikivel együtt.

– El kellett válnunk a feleségemmel ahhoz, hogy örökre együtt maradhassunk. Utazgattunk, színházba, moziba jártunk, szerelmeskedtünk, csak egyet nem tettünk soha: nem beszélgettünk – idézi a Story a színészt, majd hozzátette: bezárkóztak, s az érzéseiket, fájdalmaikat, igazi énüket soha nem tárták fel egymás előtt.

– Amikor Niki először kimondta, hogy váljunk el, megsemmisültem. Kettős tragédia volt ez akkor. Meghalt az apám, majd elhagyott a feleségem. Miután Niki elment tőlem, voltak önpusztító éjjeleim. Ittam, napi két doboz cigarettát is elszívtam, éjszakákat bolyongtam végig az utcán, hogy ne kelljen hazamennem az üres lakásba. Közben a jegygyűrűmet a Dunába dobtam. El kellett válnunk ahhoz, hogy utána együtt tudjunk lenni, és a legjobb barátok lehessünk – vallotta be Németh Kristóf.


Új Ász