Ilyen az igazi ajándék: Hienről megtudta szerelme, DJ Karmatronic, mennyire szeret hegedülni, s meg is lepte őt egy értékes hangszerrel. Az énekesnô nagyapjától kapta elsô hegedûjét, azt is nagy becsben tartja.
Hien maga is meglepődött, amikor párja éppen az Aktívnak adott interjúja közepette lepte meg egy elektromos hegedűvel március elején. A világszerte elismert DJ a csodahangszert szerelme zálogául vette az énekesnő születésnapjára. Bár még csak néhány hónapja ismeri a vietnami származású tehetséget, a férfi nem sajnálta a méregdrága ajándékot, melynek ára hatvanezertől egészen félmillió forintig is terjedhet. Hien még most meghatódva mesél arról, kedvese milyen különleges képességgel érzett rá a nem mindennapi ajándékra.

– Én is nagyon meglepődtem, amikor kibontottam a dobozt, hiszen valóban értékes hegedű, az árát el sem árulom – kezdte a Borsnak Hien. – Ráadásul nem is beszéltem vele erről, csupán egyszer említettem futólag, mennyire szeretem ezt a hangszert – árulta el a fiatal énekes, aki élete első hegedűjét nagypapájától kapta.

Hien nagy kincse az elektromos hegedű. Cincogni azonban nem szokott vele, cicája sem ezért szereti
– Nagyon fontos volt számomra az a hangszer és még mindig az. Az első önálló szerzeményem, a Not Livin In Yesterday videoklipjében szerepet is kapott. Nagypapámat azóta elvesztettem, és a tőle kapott hegedűt most még nagyobb becsben őrzöm – tette hozzá.

Hien pályafutása egyik legfontosabb estéjére készül ma, ugyanis lemezbemutató koncertet tart az A38 hajón, ahol a közönség először hallhatja megszólalni az énekesnô szerelmének ajándékát.

– Az elektromos hegedűvel első nagyszabású koncertemen fogok zenélni. Úgy érzem, sínen van az életem, és olyan emberek vannak most körülöttem, többek között a párom is, akik teljes mértékben támogatnak és tökéletes harmóniát biztosítanak számomra – fűzte hozzá az énekes, akiért szerelme a háttérben fog szorítani. DJ Karmatronic is jócskán kivette a részét a munkából: ő álmodta meg ugyanis a koncert látványvilágát.

Forrás: http://www.borsonline.hu