Anyám szerint az a férfi, aki elhanyagolja a szüleit, nem alkalmas hosszú távú kapcsolatra, mert a feleségét is épp úgy el fogja hanyagolni. Anyám egyedül nevelt fel engem, és mindig adtam a véleményére. Bár már huszonhat éves vagyok, most is érzem, hogy mindig van valami abban, amit mond. Mégsem akarok hinni neki.

Balázs és én félévvel ezelőtt ismerkedtünk meg. Szerelem volt első látásra. Van egy kis lakásom, édesanyám életműve, ezt tudta összekuporgatni nekem az évek alatt. Egy külvárosi kis garzon, a körfolyosóra néznek az ablakai.

 Nekem mégis maga tündérország. Balázs hamar ideköltözött, és így teljes lett az életem, boldog voltam, hogy esténként, ha a melóból hazaérek, van, aki vár. Olyan gyönyörű három hónapunk következett, hogy ha leírva látnám egy könyvben, azt mondanám, giccs az egész. De velünk tényleg megtörtént.

Megtudtam, milyen a  tökéletes harmónia, bizalom, szerelem, szenvedély, megtudtam, milyen, ha mindenben számíthatok a másikra, és ő is rám. A három hónap elteltével úgy éreztem, itt az idő, hogy bemutassam őt anyukámnak.

Anyukám vidéken él, bár közel Budapesthez, mégis elég időigényes lejutni hozzá. Megbeszéltem vele telefonon, hogy szeretnék bemutatni neki valakit, és főzzön finom ebédet. Azt felelte, már nagyon várja, hogy megismerje Balázst.

Véres titok lehet a háttérben!

Balázs nagy csokor virággal érkezett hozzánk, és nagyon illedelmesen viselkedett. Kedvesen beszélgetett anyámmal, érdeklődő volt és figyelmes. Úgy éreztem, minden rendben megy. Madarat lehetett volna fogatni velem.

De az ebéd utáni kávénál anyukám rákérdezett, mi van Balázs szüleivel, hol élnek, mivel foglalkoznak. Mire Balázs arca eltorzult a dühtől, és kurta-furcsán csak annyit mondott, erről nem szeretnék beszélni. Több se kellett anyámnak. Faggatni kezdte. Persze úgy indított, hogy kedves fiam, igazán nem akarom faggatni, de mégis, árulja már el, miért nem akar a szüleiről beszélni?

Balázs erre felpattant, és közölte, hogy köszöni a finom ebédet meg a kedves vendéglátást, de neki már mennie kell. És anélkül, hogy megvárt volna, vagy akár csak rám nézett volna, elviharzott.

Forrás: kiskegyed.hu