Az "ország nagymamája" kezdő színésznőként nem gondolta volna, hogy valaha gyerekeknek fog énekelni.

Halász Judit először filmekben és színdarabokban tűnt fel, csak később sodorta az élet az éneklés felé. Első lemezét még nem kifejezetten gyerekeknek készítette, de annyira megszerették a dalait az apróságok, hogy a második korongnál már csak rájuk koncentrált. Ekkor kezdett el koncertezni is.

"Amikor először találkoztam élő gyerekközönséggel, az nagyon riasztó és ijesztő volt, de pár hónap múlva kifejezetten beleszerettem a gyerekekbe, és úgy éreztem, hogy ők is kifejezetten megszerettek engem. Ez már sok-sok éve volt, de azóta sem telik el úgy hét, hogy ne koncerteznék. Nagyon tele van a naptáram fellépésekkel, már annyit nem is tudok elvállalni, mint ahány helyre hívnak" - mondta a Hír24-nek adott interjújában Halász Judit, aki arról is mesélt, hogy hetente több száz gyerek szólítja le az utcán.

"Nagyon jó érzés, amikor odajönnek. Sok mindent mondanak, nagyon sok mulatságos történet elhangzott már. Hál' istennek nekem sok vőlegényem van és volt az országban. Ma már biztosan nem mindegyiknek vagyok a menyasszonya, de nagyon sok kisfiú feleségül akart már venni. A kislányok pedig sokszor egy-egy otthon talált tárggyal a kezükben énekelnek, és eljátsszák, hogy ők 'halászjuditok'. Ezeket a történeteket talán egyszer majd érdemes lenne feljegyezni" - tette hozzá.
 
 
 
Forrás: http://www.storyonline.hu/